Σύμφωνα με πληροφορίες του "R", βασικοί παίκτες της αγοράς έχουν θέσει επί τάπητος το σύνολο των σημάτων που διαχειρίζονται ενώ σκέφτονται ακόμη και να αποσύρουν κάποια, τα οποία, είτε δεν προσφέρουν τα αναμενόμενα, είτε απλώς καλύπτονται από άλλα παρόμοια σήματα.
Στο πλαίσιο αυτό, οι φήμες θέλουν την εταιρεία Καραμολέγκος να σκοπεύει να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στο προϊόν Φωλιές, όχι όμως και στο σήμα "Κεφάτο" το οποίο επίκειται να σταματήσει.
Πάντως, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, τα επώνυμα σήματα του συσκευασμένου ψωμιού πιέζονται πολύ από τα ανώνυμα σήματα και σε αυτόν τον λόγο αποδίδεται και η υιοθέτηση του μόνιμου εκπτωτικού sticker στη συσκευασία των πρώτων που φθάνει και τα 30 λεπτά. Σήμερα, το μερίδιο αγοράς των Pl στην κατηγορία εκτιμάται ότι έχει φθάσει στο 70%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr