Σύμφωνα με πληροφορίες του "R", η οικογένεια που μέχρι πρόσφατα πρωταγωνιστούσε στον χώρο της ένδυσης, τώρα πια επιχειρεί βήματα στο χώρο των τροφίμων. Μάλιστα, το συγκεκριμένο πεδίο δράσης κάθε άλλο παρά άγνωστο είναι για την οικογένεια καθώς, ο πατέρας των αδελφών Γλου, Δημήτρης Γλου ξεκίνησε ως οπωροπώλης την επιχειρηματική του δράση.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι μέλη της οικογένειας εθεάθησαν στην Κεντρική Λαχαναγορά Αθηνών αναζητώντας συνεργάτες προκειμένου να ενεργοποιηθούν στην εμπορία φρούτων και λαχανικών.
Την ίδια στιγμή, πηγές υποστηρίζουν ότι ένα γεγονός που επιβεβαιώνει την επιχειρηματική στροφή της οικογένειας στο χώρο των τροφίμων είναι η πρόσφατη δραστηριοποίησή της στο χώρο της εστίασης εγκαινιάζοντας δύο σημεία πώλησης πίτσας (το ένα στο Πειραιά και το άλλο στη Ν. Σμύρνη).
Η ιστορία της οικογένειας
Η εμπορική δραστηριότητα της οικογενείας Γλου χρονολογείται από τη δεκαετία του 1950. Τότε ως μικροπωλητής ο κ. Δημήτρης Γλου, πατέρας των Αντώνη και Γιώργου Γλου, είχε πάγκο και πουλούσε φρούτα στην οδό Γούναρη στον Πειραιά.
Η διείσδυση στην ένδυση έγινε το 1985 οπότε και άνοιξε το πρώτο κατάστημα με είδη ένδυσης και αθλητικών ειδών στον Πειραιά. Φτηνό μαγαζί, μαζεμένο, χωρίς πολλές προοπτικές. Αλλά το 1992 πραγματοποιήθηκε ουσιαστικά η είσοδός της στην αγορά της ένδυσης.
Εκείνη τη χρονιά η οικογένεια Γλου άνοιξε επτά εμπορικά καταστήματα μέσα σε έναν χρόνο, τρία εκ των οποίων στο κέντρο της Αθήνας! Είναι οι πρώτοι έλληνες επιχειρηματίες που κατάλαβαν νωρίς τη δυναμική που μπορούν να έχουν τα κινεζικά προϊόντα- δεν περιορίστηκαν μόνο στην αγορά της Κίνας αλλά αναζήτησαν φθηνά ρούχα στο Πακιστάν και σε άλλες χώρες της Ασίας.
Έρωτας με τον Πειραιά
Αθεράπευτα ερωτευμένοι με τον Πειραιά καθότι γέννημα-θρέμμα της περιοχής και φανατικοί Ολυμπιακοί εξού και η παρουσία του Γιώργου Γλου στο Δ.Σ. της ΠΑΕ Ολυμπιακού και μετέπειτα στο Δ.Σ. του ερασιτέχνη Ολυμπιακού. Δύο γνωρίσματα που αποτελούν το σήμα κατατεθέν του χαρακτήρα των αδελφών Γλου.
Στην πιάτσα τους αποκαλούσαν «Αλεπούδες», αναγνωρίζοντάς την εξυπνάδα αλλά και την πονηριά να βρίσκουν τρόπους για να αντέχουν την πίεση του ανταγωνισμού.
Η περίοδος της αφθονίας
Η δεκαετία του 1990 ήταν «η περίοδος της αφθονίας». Δύο χρόνια αργότερα, το 1994, οι αδελφοί Γλου αρχίζουν να δραστηριοποιούνται στη χονδρική αγορά αθλητικών ειδών σε συνεργασία αργότερα με την εταιρία Puma. Και έναν χρόνο προτού κάνει την εμφάνισή της η κρίση στην ελληνική οικονομία, το 2007 ο όμιλος Γλου διέθετε 59 καταστήματα στην Ελλάδα (από τα οποία 23 λειτουργούσαν με τη μέθοδο του franchise) και ένα κατάστημα στα Τίρανα.
Το δίκτυο εδραιώνεται τον επόμενο χρόνο, ανοίγει δύο νέα καταστήματα Quicksilver και επεκτείνονται στη Θεσσαλονίκη, στη Μύκονο και στο Ηράκλειο της Κρήτης. Ακολούθησε η Κύπρος- στη Λευκωσία και στη Λεμεσό- και αμέσως μετά ήλθε η Ρουμανία, ενώ τα σχέδια για την εκτός συνόρων ανάπτυξη έδιναν κι έπαιρναν.
Η πτώση και το άρθρο 99
Κάπου εκεί όμως, το 2008, «εξαντλήθηκαν τα καύσιμα» της ανάπτυξης του ομίλου και άρχισε η αντίστροφη πορεία.
Ετσι, έφθασε και η αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99 της εταιρείας ένδυσης Γλου. Οι αρμόδιες Αρχές έκριναν πως το business plan των αδελφών Αντώνη και Γιώργου Γλου είναι βιώσιμο, ενώ δεν έλαβαν υπόψη τους τις αντιδράσεις του μοναδικού προμηθευτή που δεν ήθελε την υπαγωγή, της γερμανικής εταιρείας Puma, με την οποία η ελληνική οικογένεια βρίσκεται σε σύγκρουση.
Ανάκαμψη
Ήδη, πάντως, οι κύριοι Αντώνης και Γιώργος Γλου έχουν κατορθώσει να ανακάμψουν εν μέρει, καθώς έκλεισαν μαγαζιά, περιόρισαν ζημιογόνες δραστηριότητες, μείωσαν αποθέματα, αποδεσμεύτηκαν από ενοίκια και ταυτόχρονα στράφηκαν και σε άλλες δραστηριότητες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr