Η αγορά του παγωτού παραμένει λιωμένη, λένε παράγοντες από εταιρείες που παρασκευάζουν και εμπορεύονται τα αγαπημένα αυτά προϊόντα, συμβάλλοντας σε αυτό δύο παράγοντες.
Ο πρώτος αναμφίβολα έχει να κάνει με την κρίση, ενώ ο δεύτερος με τα σκαμπανεβάσματα του καιρού που δεν λέει να ισορροπήσει. Στο πλαίσιο αυτό, συμπληρώνουν οι ίδιοι, με τα έως τώρα δεδομένα οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ δείχνουν απώλειες έως και 11%, ενώ στη παραδοσιακή αγορά η πτώση περιορίζεται στο 5%.
Στέλεχος εταιρείας που πρωταγωνιστεί στον κλάδο ευελπιστεί ότι τελικά η αγορά θα ανακάμψει όχι όμως από την κατανάλωση που θα πραγματοποιηθεί στα αστικά κέντρα αλλά από αυτή που θα γίνει στις τουριστικές περιοχές, αναγνωρίζοντας ότι οι τουρίστες εξελίσσονται στους βασικότερους καταναλωτές των παγωτών. Σημειώνεται ότι το 75% της κατανάλωσης πραγματοποιείται τους τρεις μήνες του καλοκαιριού.
Η αγορά "θέλει" προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Προϊοντικά οι μεγάλοι κερδισμένοι θα είναι και φέτος τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που ήδη αντιπροσωπεύουν το 1/3 της αγοράς.Προϊόντα που πρωταγωνιστούν στα σούπερ μάρκετ, ενώ απουσιάζουν από την παραδοσιακή αγορά. Μολονότι όλοι οι βασικοί παίκτες έχουν λανσάρει φθηνές σειρές παγωτών, η μερίδα του λέοντος αντιπροσωπεύεται από είδη με πιο πολύπλοκη σύνθεση στα συστατικά που περιέχουν.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr