Όπως είπε στο πλαίσιο ειδικής ενημερωτικής εκδήλωσης, τα δείγματα από τις κρατήσεις στις κύριες αγορές για τον ελληνικό τουρισμό, δίνουν τάση ανόδου στις αφίξεις, οι οποίες συνολικά μπορεί και να ξεπεράσουν τα 17 εκατομμύρια τουρίστες. Η αναμενόμενη αύξηση στις κρατήσεις μεταφράζεται, βάσει εκτιμήσεων, σε αύξηση 1 δισ. ευρώ στα τουριστικά έσοδα.
Εστιάζοντας στις κύριες αγορές ο κ. Ανδρέαδης τόνισε ότι ήδη στην Αγγλία και τη Γερμανία οι κρατήσεις κινούνται με άνοδο 20% τη στιγμή που ανταγωνιστικές χώρες, όπως η Τουρκία, βρίσκονται στα περυσινά επίπεδα.
Αίτημα του ΣΕΤΕ για τη νέα χρονιά είναι να υπάρξει από πλευράς κυβέρνησης ένα εθνικό σχέδιο ανάπτυξης της χώρας, το οποίο, μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνει σταθερό φορολογικό πλαίσιο για την επόμενη πενταετία, σταθερούς φορολογικούς συντελεστές, αλλά και μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση και στο τουριστικό πακέτο.
Στο πλαίσιο της προώθησης του ελληνικού τουρισμού διεθνώς, ο ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ και η ΕΔΕΕ προχωρούν στη σύσταση της «Marketing Greece» - ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού, «που δημιουργείται από τους φορείς του τουρισμού για τον τουρισμό».
Η εκπόνηση του business plan της Marketing Greece ανετέθη στη McKinsey & Company και αναμένεται να παραδοθεί σύντομα.
Στόχος της Marketing Greece είναι η προβολή του ελληνικού τουρισμού σε συνεργασία με τους κλαδικούς φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και στην προσέλκυση περισσότερων διεθνών επισκεπτών από συγκεκριμένες αγορές στόχους στη χώρα μας.
Παράλληλα, η Marketing Greece θα προχωρήσει στη σύναψη πρωτοκόλλου συνεργασίας με το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ το οποίο αναμένεται να κυρωθεί από την Βουλή των Ελλήνων, ενώ θα διοργανωθεί επενδυτικό roadshow όπου θα παρουσιασθούν οι στόχοι, οι βασικές πτυχές του business plan και οι βασικές δραστηριότητες της.
Το πρόγραμμα των roadshows έχει ως εξής:
15.01.13 Αθήνα
17.01.13 Θεσσαλονίκη
18.01.13 Ρόδος
21.01.13 Ηράκλειο & Χανιά
22.01.13 - Κέρκυρα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr