Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, η οποία με το ισχυρό brand name της FIX Hellas, έχει βάλει στόχο την κορυφή της κατάταξης, ενώ προετοιμάζεται σταδιακά για τη διεθνή αγορά.
Η ζυθοποιία επιδιώκει μέσα στο 2013, το σήμα της ΦΙΞ να γίνει η νούμερο 1 ελληνική μπύρα και σε βάθος διετίας να κατακτήσει τη δεύτερη θέση στον κλάδο. Το μερίδιο της ΦΙΞ στην εγχώρια αγορά για το 2012 διαμορφώθηκε στο 12%, που ήταν πάνω από το στόχο της εταιρείας (10%), ενώ για το 2013 προσανατολίζεται για το 15% της αγοράς. Αντίστοιχα ανοδικός είναι και ο κύκλος εργασιών της εταιρείας, ο οποίος το 2011 διαμορφώθηκε στα 25 εκατ. ευρώ, το 2012 στα 45 εκατ. ευρώ και το 2013 αναμένεται να αυξηθούν στα 55-60 εκατ. ευρώ.
Στο πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας είναι και η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες της ζυθοποιίας. Έτσι το 2012 η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημιούργησε 30 θέσεις εργασίας, ενώ για το 2013 προγραμματίζει ακόμη 20, φτάνοντας συνολικά του 200 εργαζομένους. Παράλληλα, οι επενδύσεις της αγγίξαν τα 4 εκατ. ευρώ το 2012 και το 2013 θα φτάσουν τα 7 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, η Ολυμπιακή ζυθοποιία έχει «βάλει στο μάτι» και τη διεθνή αγορά. Ήδη η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 14 αγορές (Αγγλία, Αυστραλία, Αυστρία, Αλβανία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Παναμά, Σουηδία και Φινλανδία), ενώ το 2013 προγραμματίζει την είσοδό της στην τεράστια αγορά της Κίνας, την απαιτητική του Καναδά και την πιο κλειστή της Κύπρου. Ήδη στη Μεγαλόνησο έχει ιδρύσει θυγατρική εταιρεία, την την Olympic Brewery Cyprus, με στόχο να κατακτήσει σε ορίζοντα διετίας το 3% της κυπριακής αγοράς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr