Η εξέλιξη αυτή θεωρείται ότι φέρνει την Ελλάδα πιο κοντά στην ευρωπαϊκή πρακτική, όπου οι κινητήρες diesel είναι πιο ελκυστικοί στους καταναλωτές κυρίως λόγω της οικονομίας τους, που οφείλεται στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου αλλά και της ευνοϊκής φορολογίας που ισχύει σε ορισμένες χώρες. Μάλιστα, στην ευρωπαϊκή αγορά, η διείσδυση των πετρελαιοκινητήρων, σε ορισμένες χώρες, ξεπερνάει ακόμα και το 50%.
Ήδη οι κινητήρες diesel έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον των Ελλήνων οδηγών. Χαρακτηριστικό είναι ότι ενώ η αγορά αυτοκινήτου κινήθηκε πτωτικά το 2011 (Ιανουάριος-Οκτώβριος 2011) κατά -36%, τα πετρελαιοκίνητα οχήματα σημείωσαν άνοδο κατά 82%! Στην αγορά των πετρελαιοκίνητων οχημάτων η FGAH καταλαμβάνει ποσοστό το 11,6%.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της FGAH, Paulo Carelli, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ικανοποιημένοι με την παρούσα εξέλιξη, καθώς η άρση της πετρελαιοκίνησης φέρνει την ελληνική αγορά πιο κοντά στην ευρωπαϊκή πραγματικότητα. Παράλληλα πιστεύουμε ότι το μέτρο θα ευνοήσει τον Έλληνα καταναλωτή και θα ωφελήσει το περιβάλλον. Στον Όμιλο Fiat επενδύουμε στις τεχνολογίες των πετρελαιοκινητήρων προκειμένου να ανταποκριθούμε στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών μας, αλλά και να μειώσουμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των αυτοκινήτων μας σε όλο τον κύκλο ζωής τους. Η εν γένει στρατηγική επιλογή της συνεχούς επένδυσης σε τεχνολογίες μείωσης κατανάλωσης καυσίμου και CO2 κατατάσσουν την Fiat Automobiles για τέταρτη συνεχή χρονιά στην ηγετική θέση στην Ευρώπη, με τα χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών CO2 για τα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν το 2010. Αυτή ακριβώς η προσέγγιση στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης μας έχουν εξοπλίσει με την τεχνογνωσία και τα μέσα ώστε να ικανοποιούμε στο μέγιστο τις προσδοκίες των καταναλωτών».
Η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης αναμένεται να ωφελήσει πολλαπλά τους καταναλωτές και το περιβάλλον, καθώς τα πετρελαιοκίνητα οχήματα καταναλώνουν κατά μέσο όρο 30% λιγότερα καύσιμα και παράγουν 25% λιγότερες εκπομπές CO2 από τους αντίστοιχους κινητήρες βενζίνης και είναι ενεργειακά πιο αποδοτικοί σε σχέση με τους υπόλοιπους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Παράλληλα, οι πετρελαιοκινητήρες έχουν μικρότερες απαιτήσεις συντήρησης, μεγάλη διάρκεια ζωής, εξαιρετικά υψηλή ροπή, αξιοπιστία και θεωρούνται ιδανικοί για ξεκούραστη οδήγηση. Ειδικά οι πετρελαιοκινητήρες Euro 5 και Εuro 6 είναι πιο «καθαροί» σε σχέση με τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες.
Η απελευθέρωση λοιπόν αναμένεται να τονώσει και να στρέψει το αγοραστικό ενδιαφέρον προς τα οικονομικότερα πετρελαιοκίνητα οχήματα μικρού κυβισμού, πράγμα που θα επηρεάσει με τη σειρά του την ποιότητα του αέρα στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα και θα ωφελήσει το περιβάλλον συνολικότερα.
Ηγετική θέση της Fiat στον τομέα της πετρελαιοκίνησης
H Fiat προσφέρει στην ελληνική αγορά μία ευρεία γκάμα πετρελαιοκίνητων μοντέλων (όλα προδιαγραφών Euro 5) τα οποία ταιριάζουν απόλυτα στις ελληνικές συνθήκες, όπου τον κύριο ρόλο παίζουν τα μικρά, οικονομικά αυτοκίνητα.Μάλιστα η Fiat, ως πρωτοπόρος, ήταν από τις πρώτες εταιρείες που διέθεσε την πλήρη γκάμα πετρελαιοκίνητων εκδόσεων για όλα της τα μοντέλα και κατά συνέπεια την επιλογή στους υποψήφιους πελάτες να επωφεληθούν από την τεχνολογία του Oμίλου στους πετρελαιοκινητήρες.
Η ηγετική θέση της Fiat στον τομέα της πετρελαιοκίνησης δεν είναι τυχαία και δεν είναι μόνο εμπορική, αλλά και τεχνολογική. Το ιταλικό γκρουπ έχει επενδύσει πολύ στην εξέλιξη της τεχνολογίας των ντίζελ, με τρόπο ώστε να συνδυάζουν την απαραίτητη σήμερα «περιβαλλοντική συμβατότητα» με την απόλαυση της οδήγησης που αποτελεί βασικό συστατικό της ιταλικής σχολής στην αυτοκίνηση.
Όμιλος Fiat: Ιστορία τεχνολογικής υπεροχής και στους πετρελαιοκινητήρες
1987 – Πετρελαιοκινητήρας άμεσου ψεκασμού. Ο Όμιλος Fiat παρουσίασε τον πρώτο πετρελαιοκινητήρα άμεσου ψεκασμού για χρήση σε επιβατικό αυτοκίνητο.1987 – Ο πρώτος πετρελαιοκινητήρας άμεσου ψεκασμού για χρήση σε επιβατικό αυτοκίνητο (Fiat Croma).Το 1987 το Fiat Group, παρουσίασε τον πρώτο πετρελαιοκινητήρα άμεσου ψεκασμού με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και τοποθετήθηκε στο Fiat Croma. H κατανάλωση καυσίμου ήταν υποδειγματική: 15% χαμηλότερη από έναν κινητήρα πετρελαίου, προηγούμενης γενιάς με προθάλαμο καύσης και 30% λιγότερο από έναν βενζινοκινητήρα.
1997 – Τεχνολογία Common Rail. Κατά την εξέλιξη της τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού, οι ερευνητές της Fiat ανακάλυψαν ότι χρειαζόταν ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα προκειμένου να μειωθεί το επίπεδο κραδασμών, η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων. Αυτό έγινε εφικτό το 1997, μετά από χρόνια ερευνών της Fiat και της Bosch, με την εφαρμογή της τεχνολογίας Common Rail που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στην Alfa Romeo 156.
2003 – Τεχνολογία MultiJet και SDE (Small Diesel Engine). Το 2003, η Fiat δημιούργησε την τεχνολογία MultiJet, τη δεύτερη γενιά Common Rail πολλαπλού ψεκασμού με σημαντικότερα οφέλη τη μείωση θορύβου και κραδασμών καθώς και τη σημαντική μείωση εκπομπής μικροσωματιδίων. Η τεχνολογία Multijet σχεδιάστηκε για κινητήρα χωρητικότητας 1,3 λίτρων, το μικρότερο κινητήρα πετρελαίου που κατασκευάστηκε ποτέ.
2009 - MultiJet II. Το σύστημα MultiJet II περιλαμβάνει περισσότερες και ταχύτερες εγχύσεις καυσίμου ανά πλήρη κύκλο λειτουργίας του κινητήρα. Με αυτό τον τρόπο επιτεύχθηκε καλύτερο management της καύσης και το αποτέλεσμα ήταν μείωση του θορύβου, αύξηση της ισχύος, μείωση της κατανάλωσης και μείωση των εκπομπών CO2 κατά 3% και των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 20%.
Επιβατικά & Επαγγελματικά μοντέλα της Fiat Automobiles Hellas στην ελληνική αγορά
MiTo
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 1.3 JTDM-2 DIESEL | 1.3 JTDM-2 | 1.6 JTDM-2 |
ΤΥΠΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Πετρέλαιο | Πετρέλαιο | Πετρέλαιο |
ΙΠΠΟΙ (ΗΡ) | 85 | 95 | 120 |
ΡΟΠΗ (Nm/Kgm) | 200 / 19.7 | 200 / 19.7 | 320 / 32.6 |
MEΓ. TAXYTHTA (KM/HOUR) | 174 | 180 | 198 |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΜΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ | 3.5lt/100km | 4.3lt/100km | 4.6lt/100km |
EKΠΟΜΠΕΣ CO2 | 95g/km | 112g/km | 122g/km |
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ | 0€ | 89.6€ | 122€ |
Συγκριτικό MiTo
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 1.3 JTDM-2 | 1.4 Multiair | Διαφορά ως προς βενζίνη |
ΤΥΠΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Πετρέλαιο | Βενζίνη | ------ |
ΚΥΒΙΣΜΟΣ | 1248cc | 1368cc | -8.8% |
ΙΠΠΟΙ (ΗΡ) | 95 | 105 | -9.5% |
ΡΟΠΗ (Nm/Kgm) | 200 / 19.7 | 130 / 13.2 | +53.8% |
MEΓ. TAXYTHTA (KM/HOUR) | 180 | 198 | -9% |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΜΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ | 4.3lt/100km | 4.6lt/100km | -6.5% |
EKΠΟΜΠΕΣ CO2 | 112g/km | 122g/km | -8.2% |
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ | 89.6€ | 122€ | -26.6% |
Giulietta
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 1.6 JTDM-2 | 2.0 JTDM-2 | 2.0 JTDM-2 TCT |
ΤΥΠΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Πετρέλαιο | Πετρέλαιο | Πετρέλαιο |
ΙΠΠΟΙ (ΗΡ) | 105 | 170 | 170 |
ΡΟΠΗ (Nm/Kgm) | 320 / 32.5 | 350 / 35.6 | 350 / 35.6 |
MEΓ. TAXYTHTA (KM/HOUR) | 185 | 218 | 218 |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΜΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ | 4.4lt/100km | 4.7lt/100km | 4.5lt/100km |
EKΠΟΜΠΕΣ CO2 | 114g/km | 124g/km | 119g/km |
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ | 91.2€ | 124€ | 95.2€ |
Συγκριτικό Giulietta
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 1,6 JTDM-2 | 1,4 TB | Διαφορά ως προς βενζίνη |
ΤΥΠΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Πετρέλαιο | Βενζίνη | ------ |
ΚΥΒΙΣΜΟΣ | 1598cc | 1368cc | +16.8% |
ΙΠΠΟΙ (ΗΡ) | 105 | 120 | -12.5% |
ΡΟΠΗ (Nm/Kgm) | 320 / 32.5 | 206 / 21.0 | +55.3% |
MEΓ. TAXYTHTA (KM/HOUR) | 185 | 195 | -5.1% |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΜΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ | 4.4lt/100km | 6.4lt/100km | -45.4% |
EKΠΟΜΠΕΣ CO2 | 114g/km | 149g/km | -30.7% |
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ | 91.2€ | 223.5€ | -59.2% |
Fiat 500
Σύγκριση Fiat 500 1.300 diesel vs 1.400 βενζίνης
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 1,3 MJET | 1,4 | Διαφορά ως προς βενζίνη |
ΤΥΠΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Πετρέλαιο | Βενζίνη | ------- |
ΙΠΠΟΙ (HP) | 95 | 100 | -5,0% |
ΡΟΠΗ (Nm) | 200 | 131 | 52,7% |
ΜΕΓ. ΤΑΧΥΤΗΤΑ (KM/HOUR) | 185 | 185 | 0,0% |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (LT/100KM) - ΜΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ | 3,9 | 6,1 | -36,1% |
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 (GR/KM) | 104 | 140 | -25,7% |
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ | 83,2 | 140 | -40,5% |
Panda
Σύγκριση Panda 1,3 MJET vs 1,2
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 1,3 MJET | 1,2 | Διαφορά ως προς βενζίνη |
ΤΥΠΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Πετρέλαιο | Βενζίνη | ------- |
ΙΠΠΟΙ (HP) | 75 | 69 | 8,7% |
ΡΟΠΗ (Nm) | 145 | 102 | 42,2% |
ΜΕΓ. ΤΑΧΥΤΗΤΑ (KM/HOUR) | 165 | 162 | 1,9% |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (LT/100KM) - ΜΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ | 4,2 | 4,9 | -14,3% |
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 (GR/KM) | 109 | 113 | -3,5% |
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ | 87,2 | 90,4 | -3,5% |
Punto Evo
Σύγκριση Punto Evo 1,3 MJET 85hp vs 1,4 105hp
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 1,3 MJET | 1,4 | Διαφορά ως προς βενζίνη |
ΤΥΠΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Πετρέλαιο | Βενζίνη | ------- |
ΙΠΠΟΙ (HP)
| 85 | 105 | -19,0% |
ΡΟΠΗ (Nm)
| 200 | 130 | 53,8% |
ΜΕΓ. ΤΑΧΥΗΤΗΤΑ (KM/HOUR)
| 172 | 185 | -7,0% |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ - ΜΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ (LT/100KM)
| 3,6 | 5,7 | -36,8% |
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 (GR/KM)
| 95 | 134 | -29,1% |
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
| 0 | 134 | -100% |
Punto Evo
Σύγκριση Punto Evo 1,3 MJET 75hp vs 1,4 77hp
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 1,3 MJET | 1,4 | Διαφορά ως προς βενζίνη |
ΤΥΠΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Πετρέλαιο | Βενζίνη | ------- |
ΙΠΠΟΙ (HP)
| 75 | 77 | -2,6% |
ΡΟΠΗ (Nm)
| 190 | 115 | 65,2% |
ΜΕΓ. ΤΑΧΥΗΤΗΤΑ (KM/HOUR)
| 165 | 165 | 0,0% |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ - ΜΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ (LT/100KM)
| 4,1 | 5,7 | -28,1% |
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 (GR/KM)
| 104 | 132 | -18,2% |
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
| 83,2 | 132 | -36,9% |
Fiat Bravo
Σύγκριση Fiat Bravo 1,6 MJET vs 1,4 JET
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 1.6 MJET | 1.4 JET | Διαφορά ως προς βενζίνη |
ΤΥΠΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Πετρέλαιο | Βενζίνη | ------- |
ΙΠΠΟΙ (HP)
| 120 | 120 | |
ΡΟΠΗ (Nm)
| 300 | 206 | 45,6% |
ΜΕΓ. ΤΑΧΥΗΤΗΤΑ (KM/HOUR)
| 195 | 197 | -1,0% |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ - ΜΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ (LT/100KM)
| 4,8 | 6,3 | -23,8 |
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 (GR/KM)
| 125 | 149 | -16,1% |
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
| 125 | 219 | -42,9% |
Fiat Doblo
Σύγκριση Fiat Doblo 1,6 MJET vs 1,4
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 1,6 MJET | 1,4 | Διαφορά ως προς βενζίνη |
ΤΥΠΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Πετρέλαιο | Βενζίνη | ------- |
ΙΠΠΟΙ (HP)
| 105 | 95 | 10,5% |
ΡΟΠΗ (Nm)
| 290 | 127 | 128,3% |
ΜΕΓ. ΤΑΧΥΤΗΤΑ (KM/HOUR)
| 164 | 165 | -0,6% |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ - ΜΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ (LT/100KM)
| 5,2 | 7,2 | -27,8% |
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 (GR/KM) | 138 | 166 | -16,9% |
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ | 138 | 332 | -58,4% |
FIAT ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ
Fiorino | | |||||||||||
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 1.3 16v Multijet | 1.3 16v Multijet | | | |||||||
| ΤΥΠΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Πετρέλαιο | Πετρέλαιο | | | |||||||
| ΚΥΒΙΣΜΟΣ | 1248 | 1248 | | | |||||||
| ΙΠΠΟΙ (ΗΡ) | 75 | 95 | | | |||||||
| ΡΟΠΗ (Nm/Kgm) | 190 | /19,4 | 200 | /20,4 | | | |||||
| MEΓ. TAXYTHTA (km/h) | 157 | 171 | | | |||||||
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΜΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ | 4,3 | 4,3 | | | |||||||
| EKΠΟΜΠΕΣ CO2 | 113 | 113 | | | |||||||
| | | | | | | | |||||
Συγκριτικό Fiorino | | |||||||||||
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 1.3 16v Multijet | 1,4 8v | Διαφορά ως προς βενζίνη | | |||||||
| ΤΥΠΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Πετρέλαιο | Βενζίνη | | | |||||||
| ΚΥΒΙΣΜΟΣ | 1248 | 1360 | -9,0% | | |||||||
| ΙΠΠΟΙ (ΗΡ) | 75 | 73 | 2,7% | | |||||||
| ΡΟΠΗ (Nm/Kgm) | 190 | /19,4 | 118 | /12 | 37,9% | | |||||
| MEΓ. TAXYTHTA (km/h) | 157 | 157 | 8,2% | | |||||||
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΜΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ | 4,3 | 6,4 | -48,8% | | |||||||
| EKΠΟΜΠΕΣ CO2 | 113 | 148 | -31,0% | | |||||||
| | | | | | | | |||||
Doblo - κοντό μεταξόνιο | | |||||||||||
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 1.3 16v Multijet | 1.6 16v Multijet | | | |||||||
| ΤΥΠΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Πετρέλαιο | Πετρέλαιο | | | |||||||
| ΚΥΒΙΣΜΟΣ | 1248 | 1598 | | | |||||||
| ΙΠΠΟΙ (ΗΡ) | 90 | 105 | | | |||||||
| ΡΟΠΗ (Nm/Kgm) | 200 | /20,4 | 290 | /29,6 | | | |||||
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΜΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ | 4,8 | 5,2 | | | |||||||
| EKΠΟΜΠΕΣ CO2 | 126 | 137 | | | |||||||
| | | | | | | | |||||
Συγκριτικό Doblo - κοντό μεταξόνιο | | |||||||||||
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 1.3 16v Multijet | 1.4 16v | Διαφορά ως προς βενζίνη | | |||||||
| ΤΥΠΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Πετρέλαιο | Βενζίνη |
|
| |||||||
| ΚΥΒΙΣΜΟΣ | 1248 | 1368 | -9,6% | | |||||||
| ΙΠΠΟΙ (ΗΡ) | 90 | 95 | -5,6% | | |||||||
| ΡΟΠΗ (Nm/Kgm) | 200 | /20,4 | 127 | /12,95 | 36,5% | | |||||
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΜΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ | 4,8 | 6,4 | -33,3% | | |||||||
| EKΠΟΜΠΕΣ CO2 | 126 | 148 | -17,5% | | |||||||
| | | | | | | | |||||
Ducato | | |||||||||||
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 115 Multijet | 130 Multijet | 150 Multijet | 180 Multijet | |||||||
| ΤΥΠΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Πετρέλαιο | Πετρέλαιο | Πετρέλαιο | Πετρέλαιο | |||||||
| ΚΥΒΙΣΜΟΣ | 1956 | 2287 | 2287 | 2999 | |||||||
| ΙΠΠΟΙ (ΗΡ) | 115 | 128 | 147 | 177 | |||||||
| ΡΟΠΗ (Nm/Kgm) | 279 | /28,5 | 320 | /32,64 | 350/35,7 | 400/40,8 | |||||
| MEΓ. TAXYTHTA (km/h) | 148 | 155 | 162 | 171 | |||||||
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΜΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ | 6,8 | 7,1 | 7,1 | 7,7 | |||||||
| EKΠΟΜΠΕΣ CO2 | 179 | 186 | 186 | 203 | |||||||
| | | | | | | | |||||
| | | | | | | | |||||
Τα παρεχόμενα τεχνικά χαρακτηριστικά αναφέρονται στις βασικές εκδόσεις φορτηγών οχημάτων. |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr