Αναλυτικότερα, η πλήρης συνέντευξη του κ. Βαραβαδούκα έχει ως εξής:
Όταν το Getitnow.gr, ξεκίνησε τη λειτουργία του, ήδη στην Ελλάδα η ύφεση είχε διεισδύσει. Πώς ανταποκρίνεται η εταιρεία σ' αυτό το περιβάλλον;
Είναι πραγματικότητα ότι το Getitnow.gr ξεκίνησε σε ένα δύσκολο για την οικονομία περιβάλλον, που δεν άφησε ανεπηρέαστες και τις καταναλωτικές δαπάνες στις ηλεκτρονικές αγορές. Αντιμετωπίσαμε όμως την ύφεση με θάρρος απέναντι στο όραμα και αποστολή μας.
Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι είμαστε οι μοναδικοί στην ελληνική αγορά που ακολουθούμε από το ξεκίνημά μας, πιστά και απαρέγκλιτα, ένα ευέλικτο e-commerce μοντέλο που βασίζεται στα χαμηλά λειτουργικά κόστη. Ένα μοντέλο από το οποίο απουσιάζουν, για παράδειγμα, τα πολλά φυσικά καταστήματα με απόθεμα προϊόντων και τα αυξημένα λειτουργικά κόστη σε αυτά.
Δευτερευόντως, είμαστε οι πρώτοι που εφαρμόσαμε επιθετική εμπορική πολιτική και εισάγαμε το Daily Deal με μοναδικές, συνεχείς προσφορές με εντυπωσιακή ανταπόκριση από τους καταναλωτές. Όπως μας έχουν δείξει και οι έρευνες που διεξάγουμε τακτικά, οι καταναλωτές θεωρούν ότι το Getitnow.gr διαθέτει άκρως ανταγωνιστικές τιμές και τις καλύτερες προσφορές και αυτός είναι ένας από τους σημαντικούς λόγους που μας προτιμούν.
Τέλος, όλο αυτό το διάστημα δεν θυσιάσαμε τίποτα που μας πηγαίνει πιο κοντά στο όραμά μας. Να γίνομε η Νο1 προτίμηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο για τους Έλληνες, αναβαθμίζοντας το επίπεδο ζωής τους με μοναδικές υπηρεσίες και απαράμιλλη ποιότητα εξυπηρέτησης. Ως εκ τούτου, όχι μόνο περικοπές δεν έγιναν, αλλά απεναντίας ισχυρές επενδύσεις σε θέματα υπηρεσιών, προηγμένης εξυπηρέτησης και ξεχωριστής αγοραστικής εμπειρίας στο site μας.
Πως διαμορφώνονται οι προοπτικές του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός από τις μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες που έχουν ήδη παρουσία στη χώρα μας μπορεί να κρατά τις τιμές χαμηλά;
Εκτιμώ ότι ο ανταγωνισμός μόνο καλό μπορεί να κάνει σε έναν κλάδο, καθώς αργά ή γρήγορα δημιουργεί εταιρείες που πραγματικά δίνουν προστιθέμενη αξία στον τελικό καταναλωτή.
Πρωτίστως θα ήθελα να μοιραστώ ότι τις αλυσίδες αυτές δεν τις αντιμετωπίζουμε ως άμεσους ανταγωνιστές. Οι φυσικές αλυσίδες, πολυεθνικές και μη, έχουν σαν πρώτο μέλημά τους στην προστασία/ανάπτυξη εσόδων τους μέσα από τα φυσικά καταστήματα για να έχει και η αντίστοιχη επένδυση που κάνουν νόημα. Ως εκ τούτου δεν είναι δυνατό να δώσουν απόλυτη
έμφαση στην ανάπτυξη και ενός πραγματικά ολοκληρωμένου site ηλεκτρονικών αγορών σε επίπεδο υπηρεσιών και λειτουργικότητας. Ο καταναλωτής αυτό το εισπράττει κάθε μέρα και περισσότερο, συνειδητοποιώντας την αξία που λαμβάνει από ένα αμιγώς ηλεκτρονικό κατάστημα όπως το Getitnow.gr εν συγκρίσει με ένα «βοηθητικό» στα φυσικά καταστήματα site.
Επιπλέον, θεωρώ πως οι τιμές σαφώς θα αποτελούν βασικό στοιχείο επιλογής site αγορών, ωστόσο η ωριμότητα του καταναλωτή θα τον οδηγήσει να επιλέγει εκείνο το site που του δίνει συνολικά τη μεγαλύτερη αξιοπιστία, ασφάλεια και ικανοποίηση στις αγορές του
Τι είναι αυτό που πιστεύετε ότι σάς κάνει να ξεχωρίζετε από τις άλλες επιχειρήσεις του κλάδου;
Το Getitnow.gr δεσμεύεται να παρέχει τις περισσότερες επιλογές στον έλληνα e-shopper.
Αυτό ξεκινάει από την πληθώρα προϊόντων (μάρκες, είδη, επίπεδα τιμών) και προσφορών και συνεχίζει με πολλές και μοναδικές υπηρεσίες σε όλο το ταξίδι αγοράς.
Υπηρεσίες που καλύπτουν όλο το φάσμα των διαφορετικών αναγκών του πελάτη , από την απάντηση που θέλει σε πιθανές επιφυλάξεις του για αξιόπιστες αγορές, έως μία νέα υπηρεσία που θα τον ενθουσιάσει! Μερικές από αυτές είναι η προσωποποίηση των προτάσεων κατά την αναζήτηση, η ολοκληρωμένη παρουσίαση προϊόντων με video και αξιολογήσεις προηγούμενων αγοραστών και η 24ωρη επικοινωνία με πολλαπλούς τρόπους (Live Help με Chat, Tηλεωνικά, Φυσικά Σημεία Εξυπηρέτησης).
Ήδη, υπάρχουν σημάδια που προβληματίζουν την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου σε αυτή τη συγκυρία, όπως η υπαγωγή στο άρθρο 99 του e-Shop. Ποιος είναι ο δικός Οδηγός επιβίωσης εν μέσω κρίσης;
Είμαστε τυχεροί που ξεκινήσαμε και μεγαλώνουμε μέσα στην κρίση, καθώς αυτό μας έχει βοηθήσει στην ανάπτυξη ενός υγιούς επιχειρηματικού μοντέλου. Ενός μοντέλου που είναι ευέλικτο ως προς τα κόστη και τις λειτουργικές συνέργειες που παρέχει. Η επιμονή μας πίσω από αυτό θεωρώ πως είναι ο σωστός οδηγός επιβίωσης.
Είναι ικανή η διείσδυση του internet στην Ελλάδα, τέτοια που να ευνοεί την ανάπτυξη του e-commerce;
Όσον αφορά στο 2012 πιστεύω ότι η αγορά ecommerce θα κινηθεί ελαφρά ανοδικά ως αποτέλεσμα δυο αντίρροπων τάσεων. Η πρώτη, καθοδική τάση, αφόρα στις συνολικές λιανεμπορικές αγορές και είναι αποτέλεσμα της ύφεσης που ζούμε. Η δεύτερη, ανοδική αυτή τη φορά, αφορά στην αύξηση της διείσδυσης της χρήσης του internet για ηλεκτρονικές αγορές. Αυτή η αύξηση είναι νομοτελειακή και αναμενόμενη με γοργούς ρυθμούς καθώς η διείσδυση της χρήσης σήμερα στην Ελλάδα είναι από 2 έως 4 φορές πίσω από αυτή σε δυτικοευρωπαϊκές χώρες, αλλά αυξάνεται χρόνο με το χρόνο. Συνεπώς, η γρήγορη αύξηση χρήσης απ όλο και περισσότερους Έλληνες είναι ικανή να κρατήσει τον κλάδο σε συνεχή ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr