«Δεν πρόκειται για απελευθέρωση του κλάδου των ταξί, καθώς ήδη στην Ελλάδα ο αριθμός των οχημάτων είναι πολύ μεγάλος, αλλά για ρύθμιση της λειτουργίας της αγοράς, με στόχο να αναβαθμιστούν οι παρεχόμενες από τα ταξί υπηρεσίες και να βελτιωθούν οι περιβαλλοντικές συνθήκες στην Αττική» αναφέρουν κύκλοι του υπουργείου Μεταφορών.
Στο πλαίσιο αυτό εξετάζεται να επιτραπεί πλέον και στις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων η µίσθωση των οχηµάτων τους µαζί µε οδηγό, κάτι που σήµερα απαγορεύεται, ενώ ισχύει ήδη εδώ και πολλά χρόνια σε όλες τις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε.
Βάσει του σχεδίου του υπουργείου Μεταφορών, στην Ελλάδα θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν τα συµβατικά ταξί, στα οποία όµως θα προστεθούν και τα οχήµατα που θα εκτελούν µεταφορές χωρίς ταξίµετρο, όπως ήδη γίνεται στη Γαλλία και τη Βρετανία.
Για τα συγκεκριµένα οχήµατα εξετάζεται να μην εκδοθούν νέες άδειες, αλλά να λειτουργούν µε άδειες σηµερινών ταξί που θα αποσυρθούν από την αγορά. Στόχος του υπουργείου είναι η σταδιακή μείωση του αριθμού των ταξί σε όλη τη χώρα που σήμερα ανέρχονται σε περίπου 30.000. Μόνο στο Λεκανοπέδιο υπάρχουν περίπου 14.500 ταξί.
Για τις αλλαγές στον κλάδο των ταξί, το υπουργείο Μεταφορών έχει ήδη αρχίσει διάλογο με τους αυτοκινητιστές. Εντός του Μαΐου το υπουργείο αναμένεται να έχει καταλήξει στις βασικές αρχές της ρύθμισης της λειτουργίας του κλάδου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr