Σύμφωνα με τον «καπετάνιο» της Cosco, στα επιχειρησιακά σχέδια της εταιρείας του περιλαμβάνεται ο εκσυγχρονισμός και επέκταση των υποδομών του Πειραιά, ώστε να μετατραπεί το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας, στο πιο ανταγωνιστικό διαμετακομιστικό κέντρο της Ανατολικής Μεσογείου. Μέχρι το τέλος του 2010, η Cosco εκτιμά ότι θα έχει αυξήσει τη δυναμικότητα του προβλήτα της στα 800.000 εμπορευματοκιβώτια και παράλληλα να ενισχύσει τη συνεργασία της με τον ΟΛΠ στον προβλήτα Ι και στην κατασκευή του προβλήτα ΙΙΙ. Ήδη, το πρώτο τετράμηνο του τρέχοντος έτους, ο τζίρος του προβλήτα ΙΙ, τον οποίο διαχειρίζεται η Cosco, αυξήθηκε κατά 43%.
Μολονότι ο Πειραιάς προορίζεται για βασικό «επιχειρησιακό κέντρο» της Cosco και «πύλη εισόδου της στην Ευρώπη», αυτό δεν σημαίνει ότι η εταιρεία δεν ενδιαφέρεται και για άλλα λιμάνια της χώρας μας. Αντιθέτως, μέσω της στρατηγικής συνεργασίας της με τις ομοειδείς εταιρείες Kawasaki, Yang Ming και Haνzing) ελπίζει ότι θα προσελκύσει άμεσα ξένα κεφάλαια στην Ελλάδα. Μεταξύ άλλων, ο κ. Γουέι φέρεται να έδειξε έντονο ενδιαφέρον για το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο, τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας και του Βόλου, και τη Ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος, αλλά και διάθεση για δραστηριοποίηση σε άλλους τομείς, όπως ο τουρισμός και οι σιδηροδρομικές μεταφορές. Δυστυχώς, από τη συνάντηση με την κα. Κατσέλη δεν έλειψαν και τα παράπονα, αφού όπως υποστηρίζει η Cosco, το ελληνικό δημόσιο της χρωστά εννέα εκατομμύρια ευρώ από επιστροφή ΦΠΑ. Σήμερα, ο κ. Γουέι θα συναντηθεί με τον Υπουργό Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, κ. Δημήτρη Ρέππα και αύριο με τον πρωθυπουργό, κ. Γιώργο Παπανδρέου. Σημειώνεται ότι έγινε ήδη δεκτός στο Προεδρικό Μέγαρο από τον κ. Κάρολο Παπούλία
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr