Όπως υπογραμμίζεται, την τελευταία τριετία δεν έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο πάνω από 2,5 εκατομμύρια οχήματα ΙΧΕ και φορτηγά μέχρι 3,5t, γεγονός που προκαλεί την εύλογη ανησυχία της ΠΟΑ/ΤΕΕ, καθώς η προληπτική συντήρηση αυτών των οχημάτων έχει παραμεληθεί, ενώ είναι πιθανόν πολλά από αυτά να μην διαθέτουν ούτε την κάρτα ελέγχου καυσαερίων, με συνέπεια να επιβαρύνουν με ρύπους την ατμόσφαιρα, ιδίως των μεγάλων αστικών κέντρων.
Να σημειωθεί ότι ήδη έπρεπε να έχει αρχίσει και ο τεχνικός έλεγχος βαρέων οχημάτων (μεγάλων φορτηγών), όπως, επίσης, των μοτοσυκλετών άνω των 50cc από κατάλληλα ΚΤΕΟ. Τα βαρέα οχήματα, επισημαίνεται, όταν εμπλέκονται σε συγκρούσεις διακρίνονται για την ιδιαίτερη σφοδρότητα και τις οδυνηρές επιπτώσεις, ενώ οι μοτοσυκλέτες άνω των 50cc – κυκλοφορούν περίπου 1,1 εκατομμύριο σε όλη την Ελλάδα – αποτελούν κρίσιμη παράμετρο των τροχαίων ατυχημάτων, με σημαντική συμμετοχή στη θλιβερή στατιστική στις περιοχές όπου κινείται ο μεγαλύτερος αριθμός αυτών.
Το ΠΟΑ/ΤΕΕ τονίζει ότι η καθυστέρηση για περισσότερα από οκτώ χρόνια υλοποίησης των προβλέψεων του Ν.2963/2001, για την διαπίστευση των δημοσίων ΚΤΕΟ, δεν συμβάλλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Η βελτίωση της λειτουργίας τους σε όλα τα επίπεδα σε συνδυασμό με την διαπίστευσή τους, είναι βέβαιο ότι θα είναι προς όφελος του πολίτη και της Οδικής Ασφάλειας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr