Εντείνονται το τελευταίο διάστημα οι φήμες που θέλουν έτοιμο το πόρισμα της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την αγορά της μπύρας. Ποια είναι η δική σας πληροφόρηση;
Γνωρίζω και εγώ, ότι η έρευνα στις επιχειρήσεις του κλάδου έχει ολοκληρωθεί, οπότε και περιμένω το πόρισμα. Κατά την άποψη μου, η έκδοσή του πρέπει να είναι άμεση και με δεδομένο ότι έχουν περάσει τρία χρόνια από τότε που η εταιρεία Μύθος Ζυθοποιία κατήγγειλε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού τις αθέμιτες πρακτικές της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Κάποια στιγμή πρέπει να επικρατήσουν στον κλάδο του ζύθου, όροι υγιούς ανταγωνισμού για το καλό όλων και συγκεκριμένα των επιχειρήσεων αλλά και του καταναλωτή που μας εμπιστεύεται.
Εντός του μήνα η εταιρείας, κ. Καμβυσέλη, η Μύθος Ζυθοποιία ξεκινά την διάθεση στην αγορά της μπύρας Carlsberg. Αυτή η κίνηση πόσο θα αλλάξει τα δεδομένα της εταιρείας;
Νομίζω ότι η εταιρεία αλλάζει σελίδα στην ιστορία της, ισχυροποιώντας την θέση της στα τελικά σημεία πώλησης. Ο στόχος μας είναι να τριπλασιάσουμε τις πωλήσεις του σήματος την φετινή περίοδο από περίπου 60.000 κιβώτια που διακινήθηκαν πέρυσι. Εφόσον πετύχουμε τους στόχους που έχουν θέσει και οι οποίοι ομολογώ είναι αρκετά ψηλά, το πλάνο μας είναι να ξεκινήσει η παραγωγή του σήματος εγχωρίως και συγκεκριμένα στην μονάδα που διαθέτει η εταιρεία Μύθος στη Θεσσαλονίκη. Εως τότε θα συνεχίσουμε να την εισάγουμε από την Σερβία.
Μολονότι σήμα κατατεθέν του κλάδου είναι ότι μονοπωλείτε από μία εταιρεία, έχετε καταφέρει την τελευταία πενταετία σταδιακά αλλά σταθερά να ενισχύσετε το μερίδιό σας στην ελληνική αγορά. Με το νέο σήμα αναμένεται ενίσχυση της θέση σας στην αγορά, από φέτος
Σήμερα το μερίδιο της Μύθος Ζυθοποιία διαμορφώνεται στο 11%, με στόχο την αύξησή του κατά μισή έως μία μονάδα ετησίως. Κατά το 2008 τα δύο βασικά μέχρι σήμερα brands της εταιρίας, Μύθος και Kaiser, κινήθηκαν ανοδικά, με την Kaiser να "τρέχει" με ανάπτυξη 20%, ενώ για το τρέχον έτος αναμένεται συγκράτηση και μείωση της συνολικής αγοράς σε όγκο, καθώς πολλά θα εξαρτηθούν από την τουριστική κίνηση του καλοκαιριού. Το 2009 η εταιρία θα προχωρήσει σε αύξηση τιμής και στα δύο brands κατά 1%-3%, ενώ η Carlsberg θα διατίθεται με τιμή χαμηλότερη κατά 10%-20%, σε σχέση με σήμερα. Από πλευράς οικονομικών μεγεθών να επισημάνω ότι το 2008 οι πωλήσεις μας διαμορφώθηκαν στα 60 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2009 προσδοκώ άνοδο κατά 10%-15%
Η προσδοκώμενη αυτή άνοδος των πωλήσεων θα προέλθει μόνο από την ελληνική αγορά;
Οχι σημαντική συμβολή στην άνοδο θα έχουν και οι εξαγωγές μας που ήδη αντιπροσωπεύουν το 15% του τζίρου μας. Ο φετινός μας στόχος είναι οι εξαγωγές να παρουσιάσουν διψήφια ποσοστά ανόδου. Στο πλαίσιο αυτό σκοπεύουμε να εκμεταλλευτούμε περαιτέρω την υψηλή αναγνωρισιμότητα που έχει το σήμα Μύθος στην Αμερική και την Μ. Βρετανία.
Δ. Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr