Επιπλέον ενεργοποιείται το chatbox με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης που θα λύνει απορίες των φορολογουμένων για διάφορα θέματα, ενώ παράλληλα συστήνεται κι ένα νέο τηλεφωνικό κέντρο όπου εξειδικευμένοι υπάλληλοι θα δίνουν απαντήσεις στα ερωτήματα των φορολογουμένων.
Οι νέες εφαρμογές
Αναλυτικότερα το σχέδιο δράσης για την διεύρυνση των φορολογικών μέσω κινητού προβλέπει τα εξής:
1. Νέα εφαρμογή για επαγγελματίες και επιχειρήσεις μέσω της οποίας θα μπορούν ανά πάσα στιγμή από όπου κι αν βρίσκονται να εκδίδουν τιμολόγιο, το οποίο αυτόματα θα καταγράφεται στα ηλεκτρονικά βιβλία.
2. Έκδοση ψηφιακού δελτίου αποστολής, μέσω του οποίου ο ελεγκτικός μηχανισμός θα μπορεί σε πραγματικό χρόνο να ελέγχει τη διακίνηση των προϊόντων.
3. Αποθήκευση εγγράφων και πιστοποιητικών που χρειάζονται οι φορολογούμενοι για τις συναλλαγές.
4. Παρακολούθηση εσόδων – εξόδων.
5. Πρόσβαση στον φορολογικό λογαριασμό σε πραγματικό χρόνο για πληροφόρηση σχετικά με τρέχουσες φορολογικές οφειλές και ποσά επιστροφών
6. Άμεσες ασφαλείς πληρωμές οφειλών, απευθείας από την εφαρμογή, μέσω IRIS ή με κάρτα.
7. Διαχείριση στοιχείων επικοινωνίας και δήλωση IBAN για επιστροφές φόρου.
8. Παρακολούθηση και διαχείριση Αιτημάτων και Ραντεβού με τη φορολογική διοίκηση.
9. Πρόσβαση στα «Μηνύματά μου» για λήψη και διαχείριση εξατομικευμένων μηνυμάτων από την ΑΑΔΕ
10. Εξειδικευμένες ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για πολίτες, επιτηδευματίες και φοροτεχνικούς, καθώς και εξατομικευμένες φορολογικές ενημερώσεις
11. ΜyWallet, για προσθήκη και αποθήκευση βασικών εγγράφων, όπως Στοιχεία Μητρώου, Φορολογική Ενημερότητα, Τέλη Κυκλοφορίας και πιστοποιητικά για εύκολη πρόσβαση
12.Δυνατότητα quick login με χρήση PIN ή και βιομετρικών,
13. Εντοπισμός υπηρεσιών της ΑΑΔΕ σε χάρτη με δυνατότητα Geolocation και προβολή στοιχείων επικοινωνίας
14.Ψηφιακό πελατολόγιο, το οποίο θα ξεκινήσει από τον τομέα των υπηρεσιών οχημάτων (συνεργεία, ηλεκτρολογεία αυτοκινήτων, βουλκανιζατέρ, φανοποιεία, επιχειρήσεις πώλησης ανταλλακτικών και αξεσουάρ οχημάτων, χώροι στάθμευσης οχημάτων, πλυντήρια αυτοκινήτων, επιχειρήσεις ενοικίασης οχημάτων και επιχειρήσεις πώλησης καινούργιων και μεταχειρισμένων οχημάτων) και εντός του 2025 θα επεκταθεί και σε άλλους κλάδους εντός του 2025.
15. Δημιουργία ενός σύγχρονου τηλεφωνικού κέντρο που θα δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα των φορολογουμένων αντίστοιχο με αυτό που λειτουργεί στο υπουργείο Εργασίας και τον ΕΦΚΑ.
16. Chatbot που, με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, θα μπορεί να δίνει απαντήσεις σε μια σειρά από ζητήματα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr