Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Πιο συγκεκριμένα, η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari σημείωσε πως η τεχνολογία, ο τρόπος που έχουν μεγαλώσει και γαλουχηθεί, αλλά και η σημερινή εξέλιξη των millennials, οδηγεί τους νέους της Gen Z να λειτουργούν με νέα ζητούμενα, γρήγορες ταχύτητες, ανυπομονησία, απαιτήσεις για ισορροπία προσωπικής-επαγγελματικής ζωής και ανάγκη έκφρασης και αναγνώρισης από τις μεγαλύτερες γενιές, πράγμα που φέρνει τις παλιότερες γενιές σε αμηχανία και αδυναμία συνεννόησης.
Στην ουσία όμως, η κάθε γενιά αναγνωρίζει ότι οι όλες οι άλλες έχουν τις μοναδικότητές τους, έχει η κάθε μία να φέρει κάτι σημαντικό «στο τραπέζι» και ιδανικά θα ήθελαν όλες τις γενιές μαζί να συνεισφέρουν, η κάθε μία με τον δικό της τρόπο, στον ίδιο σκοπό, που δεν είναι άλλος από την ευημερία για την επιχείρηση, την κοινωνία και τους ίδιους.
Τα πιο σημαντικά ευρήματα της έρευνας:
Ξεκινώντας με τις αξίες ζωής τους, τέσσερις στους πέντε ερωτώμενους υποστηρίζουν ότι η οικογένειά τους δίνει νόημα στη ζωή τους. Μαζί με τους φίλους, είναι η ανθρώπινη επαφή που αποτελεί το Νο. 1 νόημα ζωής για όλους.
Παράλληλα, για όλες τις γενιές το αγαπημένο hobby, η κοινωνική προσφορά και η δουλειά, αποτελούν τις επιμέρους επιλογές οι οποίες φαίνεται να δίνουν αξία στην καθημερινότητα.
Όσον αφορά στις εργασιακές αξίες, φαίνεται ότι το τόσο η Generation Z όσο και οι Millennials τοποθετούν στην κορυφή την οικονομική ανταμοιβή, την ανεξαρτησία/ελευθερία που έχουν στο εργασιακό τους περιβάλλον αλλά και την ανάπτυξη/πρόοδο που μπορεί να τους προσφέρει μια θέση εργασίας.
Παράλληλα, όσον αφορά στις προτιμήσεις τους ανάμεσα στην τηλεργασία και την εργασία από το σπίτι, οι Gen Zers και οι Millennials προτιμούν περισσότερο από τις υπόλοιπες γενιές την τηλεργασία, ωστόσο το «υβριδικό μοντέλο» φαίνεται πως κερδίζει.
Εν ολίγοις, η έρευνα καταδεικνύει ότι παρά τις μικρές διαφορές, οι οικονομικές ανταμοιβές, η ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και μια ανθρωποκεντρική κουλτούρα αναζητούνται από όλους σε μια θέση εργασίας και σε μια εταιρεία εργοδότη.
Συνδυάζοντας τα ποιοτικά και ποσοτικά ευρήματα, οι διαφορές μεταξύ των γενεών δείχνουν ότι: