Συγκεκριμένα, το 1555 θα καλύπτει πλέον και θέματα του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ) και του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ), παρέχοντας τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους και στους συνταξιούχους των δύο ταμείων να έχουν άμεση, έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση για τα θέματα που τους απασχολούν, να υποβάλλουν αιτήματα και να παρακολουθούν την εξέλιξη των εκκρεμών υποθέσεών τους.
Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε: «To 1555 έχει εξυπηρετήσει ήδη πάνω από 2,5 εκατομμύρια κλήσεις πολιτών. 8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από τον τρόπο λειτουργίας του και από την εν γένει εξυπηρέτηση. Με την ένταξη του ΝΑΤ και του ΜΤΠΥ στο 1555 επιτρέπουμε σε επιπλέον ασφαλισμένους να λάβουν μια ποιοτική, άμεση και φιλική προς τους ίδιους και τις ανάγκες τους εξυπηρέτηση. Το 1555 ήρθε για να μείνει και κάθε ημέρα γίνεται καλύτερο».
Ο Πρόεδρος του ΝΑΤ, Κωνσταντίνος Τσαγκαρόπουλος δήλωσε: «Στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο - μέσα σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα και πάρα τις γνωστές σε όλους αντίξοες συνθήκες - καταφέραμε να εκμηδενίσουμε τις εκκρεμότητες στις απονομές κύριων συντάξεων. Πετύχαμε επίσης να μειώσουμε σημαντικά, σε κάτω από 100 ημέρες, τον χρόνο εξυπηρέτησης των νέων αιτήσεων. Σήμερα ολοκληρώσαμε ένα ακόμα βήμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων του ΝΑΤ, καθώς πλέον αποκτούν πρόσβαση στην εξυπηρέτηση του Ενιαίου Τηλεφωνικού Κέντρου 1555, που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, δωρεάν. Με μηδενικό χρόνο ανταπόκρισης λειτουργεί απο σήμερα και για το ΝΑΤ, ένας νέος, άμεσος τρόπος επαφής του Πολίτη με την Πολιτεία και τις υπηρεσίες της, στα πρότυπα των μεγάλων ευρωπαϊκών χωρών».
Ο Πρόεδρος του ΜΤΠΥ, Νώντας Ατσαβές δήλωσε: «Η ένταξη του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών 1555 έχει ως κύριο σκοπό να προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους 600.000 περίπου μετόχους και μερισματούχους του Ταμείου. Η σημαντική αυτή πρωτοβουλία του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, που έχει ήδη καταγράψει ωφέλιμα αποτελέσματα σε άλλους φορείς και υπηρεσίες, σε συνδυασμό με τη λειτουργία ήδη από τον Μάρτιο της υπηρεσίας ηλεκτρονικής διαχείρισης αιτήσεων και εγγράφων που λειτουργεί στην ιστοσελίδα του Ταμείου, της ένταξης της ηλεκτρονικής προσωποποιημένης πληροφόρησης του Ταμείου στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη του Δημοσίου gov.gr και της συνεχούς αναβάθμισης των ψηφιακών υπηρεσιών του Ταμείου προς τους Πολίτες, συμβάλλει καθοριστικά στην σύγχρονη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των μετόχων και μερισματούχων του Ταμείου. Πρώτα και πάνω από όλα είναι ο πολίτης, η εξυπηρέτησή του και ο απαραίτητος σεβασμός τον οποίο οφείλουμε να του δείξουμε».
Υπενθυμίζεται ότι το 1555 καλύπτει ήδη τους εποπτευόμενους φορείς e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ (ΟΑΕΔ) και ΟΠΕΚΑ, καθώς και τα θέματα ΣΕΠΕ και Εργασιακών Σχέσεων, θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης και θέματα Ισότητας Φύλων. Λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και μέχρι σήμερα έχει εξυπηρετήσει πάνω από 2,5 εκατομμύρια κλήσεις πολιτών. Από το Φεβρουάριο του 2022, έχει τεθεί σε λειτουργία και η ιστοσελίδα του 1555 – 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετούνται άμεσα και εύκολα για τα ζητήματα που τους απασχολούν, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr