Η απάντηση είναι απλή. Η διαδικασία αδειοδότησης είναι πολύ χρονοβόρα και οι χειριστές κλαρκ αποτελούν ένα από τα πιο περιζήτητα επαγγέλματα.
Όπως μας πληροφορεί ο Αναστάσιος Βλάχος της Express Publishing για να οδηγήσει κάποιος επαγγελματικά κλαρκ στην Ελλάδα χρειάζεται 450 ημέρες. Το πρόβλημα δεν είναι τωρινό. Έχει αναδειχθεί εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά η διαδικασία δεν έχει αλλάξει.
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία χρειάζονται 300 ημέρες εργασίας για να γίνει κάποιος βοηθός χειριστή κλαρκ και άλλες 150 ημέρες για το δίπλωμα Α’ κατηγορίας. Σύνολο 450 εργατοημέρες.
Άνθρωποι που εργάζονται σε αποθήκες επισημαίνουν στο Reporter πως πρόκειται για επικίνδυνο επάγγελμα, που απαιτεί εκπαίδευση. Και πράγματι έτσι είναι, καθώς δηλώνονται κάθε χρόνα αρκετά ατυχήματα.
Ίσως, όμως και σε αυτό να φταίει η ελλιπής εκπαίδευση, γιατί υπάρχουν πολλές καταγγελίες ετησίως για άτομα που εργάζονται ως χειριστές κλαρκ, χωρίς να έχουν πάρει το δίπλωμα.
Μήπως, όμως, φταίει γι' αυτό η μακροχρόνια διαδικασία, που πρέπει να την επανεξετάσουμε; Στις περισσότερες χώρες του εξωτερικού, πάντως, δεν απαιτούν τόσες πολλές εργατοώρες για το δίπλωμα.
Σπύρος Πολυχρονόπουλος
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr