Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, η ένταξη των δημοσίων υπαλλήλων στο διαφανές και ψηφιακό περιβάλλον της Αναλυτικής Περιοδικής Δήλωσης ήταν μία συμβατική υποχρέωση του κράτους, που είχε μείνει ανεκπλήρωτη για πολλά χρόνια.
Με την ανάληψη των καθηκόντων της, η νέα διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, σε αγαστή συνεργασία με τη νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εργασίας, ξεκίνησε όλες τις αναγκαίες διαδικασίες και προσαρμογές στο πληροφοριακό σύστημα, προκειμένου να είναι δυνατή η υποβολή της ΑΠΔ και για τους δημόσιους υπαλλήλους.
Με αυτό τον τρόπο, θα γίνεται στο εξής η απόδοση των εισφορών των δημοσίων υπαλλήλων με απόλυτα σωστό και διαφανή τρόπο και θα τακτοποιηθεί πλήρως, για πρώτη φορά, όλος ο ασφαλιστικός χρόνος των δημοσίων υπαλλήλων, με σημαντικά οφέλη για το σύστημα καταγραφής και απονομής των συνταξιοδοτικών παροχών τους.
Μετά την επιτυχή υποβολή του πρώτου μήνα (Ιανουάριος 2020), θα δοθεί το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης για τα προηγούμενα έτη, από 1/1/2017 έως 31/12/2019.
Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Γιάννης Βρούτσης, δήλωσε σχετικά:
«Ακόμη ένα μεγάλο βήμα για τον εκσυγχρονισμό και τον ψηφιακό μετασχηματισμό του e-EΦΚΑ με την ένταξη και των δημόσιων υπαλλήλων στη μηνιαία και ηλεκτρονική Αναλυτική Περιοδική Δήλωση. Πλέον, ο νεοσύστατος e-ΕΦΚΑ θα έχει ψηφιοποιημένα τα στοιχεία και το σύνολο των εισφορών για όλους τους εργαζόμενους της χώρας, δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Θέτουμε σε καθεστώς απόλυτης διαφάνειας και αποτελεσματικότερης διαχείρισης το σύστημα εισφορών και παροχών, διευκολύνοντας σημαντικά τους μελλοντικούς συνταξιούχους του δημοσίου μέσα από την ταχύτερη απονομή των συντάξεών τους. Δημιουργούμε σταθερά, μεθοδικά και αποφασιστικά, τον πιο σύγχρονο εθνικό ασφαλιστικό οργανισμό της χώρας».
Διαβάστε επίσης:
Ξεκινά το νέο πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας για 36.500 ανέργους
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr