Σε αυτήν τη φάση, η οποία λήγει την Τετάρτη 4 Ιουλίου, ο α' αξιολογητής, εκτός από την αξιολόγηση των υφισταμένων του, καλεί ξεχωριστά τον κάθε υπάλληλο για συμβουλευτική συνέντευξη, προκειμένου να συζητήσει μαζί του τρόπους βελτίωσης της απόδοσής του και καλύτερης αξιοποίησης και ανάπτυξης των ικανοτήτων του. Ακολούθως, συντάσσει και υποβάλει την έκθεση αξιολόγησης στον β' αξιολογητή, ο οποίος από τις 6 έως τις 20 Ιουλίου προβαίνει στην αξιολόγηση των υφισταμένων του ως δεύτερος ιεραρχικά προϊστάμενος.
Υπενθυμίζεται, ότι η έκθεση αξιολόγησης περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τους τίτλους σπουδών του υπαλλήλου, καθώς και τις δραστηριότητες επιμόρφωσης κατά το έτος στο οποίο αναφέρεται η αξιολόγηση, συνοπτική περιγραφή τού έργου που επιτελέσθηκε από την οργανική μονάδα (Διεύθυνση, Τμήμα) στην οποία ανήκει ο αξιολογούμενος, τα στοιχεία της συμβουλευτικής συνέντευξης και τη βαθμολογία του αξιολογούμενου βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων (γνώση του αντικειμένου, ενδιαφέρον και δημιουργικότητα, υπηρεσιακές σχέσεις και συμπεριφορά, καθώς και αποτελεσματικότητα.
Ως προς τη βαθμολόγηση των κριτηρίων, η κλίμακα των βαθμών ορίζεται από το 0 έως το 100. Η βαθμολογία 90-100 σε επιμέρους κριτήριο όπως και η βαθμολογία 0-59 απαιτεί τη συμπλήρωση ειδικής αιτιολογίας. Σε περίπτωση αξιολόγησης του υπαλλήλου με μέσο όρο βαθμολογίας της έκθεσης μικρότερο του 60 συμπληρώνονται υποχρεωτικά από τον αξιολογητή, στο έντυπο αξιολόγησης, τα μέτρα βελτίωσης που οφείλει να λάβει ο αξιολογούμενος, ο προϊστάμενος που τον αξιολογεί, καθώς και η υπηρεσία του.
Οι πρώτες δύο φάσεις της αξιολόγησης περιελάμβαναν την καταγραφή στη σχετική ηλεκτρονική πλατφόρμα των αξιολογούμενων και τη συμπλήρωση από τους τελευταίους τής έκθεσης αξιολόγησής τους (κατά το σκέλος που τους αφορούν).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr