Συγκεκριμένα, η ΕΚΠΟΙΖΩ συμβουλεύει:
Ενημερωθείτε με σαφήνεια για την προσφορά που ισχύει (τι περιλαμβάνει, σε τι αφορά)
Βεβαιωθείτε για τις ακριβείς χρεώσεις (τιμοκατάλογος, με το λεπτό ή το δευτερόλεπτο)
Προσέχετε τις διαφημίσεις, συχνά είναι παραπλανητικές, άλλα υπόσχονται και άλλα ισχύουν
Διευκρινίστε αν η περιοχή σας καλύπτεται από το υφιστάμενο δίκτυο της εταιρείας, με την οποία πρόκειται να συμβληθείτε
Βεβαιωθείτε για το ακριβές χρονικό διάστημα σύνδεσης. Το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα που θα πρέπει να περιμένετε για την ενεργοποίηση τηςσύνδεσης είναι 15 εργάσιμες ημέρες
Ελέγξτε μέσω του διαδικτύου τους όρους των συμβάσεων κάθε εταιρείας και επίσης συγκρίνετε τις τιμές των προϊόντων
Διαβάστε προσεκτικά τους όρους, με τους οποίους οι εταιρείες υπόσχονται περισσότερες παροχές, για να διαπιστώσετε αν πράγματι ισχύουν ή τίθενται περιορισμοί, οι οποίοι εν πρώτοις δεν αναφέρονται
Προσοχή! Η σύμβασή σας με τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο είναι ισχυρή ακόμη και όταν καταρτίζεται προφορικά. Κάθε εταιρεία, όμως, υποχρεούται να σας αποστείλει το έντυπο της σύμβασης εις διπλούν για να το υπογράψετε.
Τι να προσέχετε πριν την υπογραφή της σύμβασης:
- να προβαίνετε σε έρευνα αγοράς πριν την υπογραφή της
- να ζητάτε να σας αποσταλεί η σύμβαση για να αναγνώσετε τους γενικούς όρους πριν υπογράψετε
- να διαβάζετε προσεχτικά τα «ψιλά γράμματα», διότι συχνά κρύβονται καταχρηστικοί όροι ή πληροφορίες που θα έπρεπε να γνωρίζετε και «αποκρύπτονται»
- να ζητάτε διευκρινιστικές πληροφορίες και ακριβείς απαντήσεις από τους υπαλλήλους των εταιρειών για τα προϊόντα που πωλούν
- να κρατάτε πάντοτε αντίγραφα από συμβάσεις και από κάθε έγγραφο που αποδεικνύει τις συναλλαγές σας ή τις κινήσεις σας με την συνεργαζόμενη εταιρεία.
- σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης, από υπαιτιότητά της εταιρείας, να μην καταβάλλετε το κόστος που σας επιβάλλεται ως αποζημίωση για τη διακοπή της σύμβασης.
Τι να προσέχετε μετά την υπογραφή της σύμβασης:
- να ζητάτε πάντα και να λαμβάνετε το έντυπο της σύμβασης που υπογράψατε
- να ελέγχετε πάντα το μηνιαίο λογαριασμό σας
- να προβάλλετε έγγραφα τυχόν αντιρρήσεις σας
- να φυλάσσετε τους λογαριασμούς και τις αποδείξεις πληρωμής
Σε περίπτωση που δεν εφαρμόζονται αυτά που έχετε συμφωνήσει
-μπορείτε με έγγραφη αίτησή σας (την αποστέλλετε μέσω fax) να καταγγείλετε τη σύμβαση (υπόδειγμα):
-να ζητήσετε τη διακοπή της υπηρεσίας, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση
-να καταβάλετε το ποσό που αναγνωρίζετε για τις υπηρεσίες που λάβατε
-να μην καταβάλλετε την ποινή που - καταχρηστικά - προβλέπουν οι εταιρείες, ως πρόστιμο για τη διακοπή των υπηρεσιών
-να δηλώνετε την επιφύλαξή σας για την ζημία που έχετε υποστεί από την πλημμελή παροχή υπηρεσιών και να ζητάτε αποζημίωση
-να κοινοποιείτε την αίτησή σας στην ΕΚΠΟΙΖΩ ([email protected]) καθώς και στην ΕΕΤΤ ([email protected])
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr