Στη συνάντηση τέθηκαν επί τάπητος τα παράπονα των καταναλωτών και γενικότερα τα προβλήματα που υπάρχουν στην αγορά τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.«Οι εταιρείες εκλήθησαν προκειμένου να αναλάβουν την ευθύνη που τους αναλογεί. Είναι ξεκάθαρο ότι από εδώ και στο εξής αναλαμβάνουν εξ' ολοκλήρου την ευθύνη», υπογράμμισε ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γιώργος Βλάχος.
Παράλληλα, προειδοποίησε για αυστηρότερες κυρώσεις στις εταιρείες που εξακολουθούν να μη συμμορφώνονται και σημείωσε χαρακτηριστικά: «Εξαντλούμε το διάλογο και την πίεση, όμως, μετά την απόφαση για πρόστιμα η επόμενη παρέμβαση θα είναι επώδυνη για όσους συνεχίζουν να μη καταλαβαίνουν. Θα είναι, όμως, δίκαιη, για τους καταναλωτές που μας στηρίζουν και στηρίζονται σε μας».
Ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή παρουσίασε στις εταιρείες τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές και αφορούν κυρίως:
- Μη επαρκή προσυμβατική ενημέρωση
- Μεγάλες καθυστερήσεις στη σύνδεση και την ενεργοποίηση
- Παροχή και χρέωση μη παραγγελθέντων υπηρεσιών
- Μη παραλαβή αντιγράφου σύμβασης
- Αμφισβητήσεις χρεώσεων
- Ανεπαρκής εξυπηρέτηση στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών
Ο κ. Οικονόμου επεσήμανε ότι παρά το γεγονός της επιβολής, πρόσφατα, υψηλότατων προστίμων, η αγορά τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών εξακολουθεί να παρουσιάζει πολλά προβλήματα και επεσήμανε στις εταιρείες ότι η συνέχιση αυτής της κατάστασης δεν μπορεί να γίνει ανεκτή, προειδοποιώντας για την επιβολή αυστηρότερων κυρώσεων.
Επιπλέον, τόνισε ότι το υπουργείο Ανάπτυξης είναι πρόθυμο να συμμετάσχει σε κάθε πρωτοβουλία αντιμετώπισης στρεβλώσεων στο ρυθμιστικό πλαίσιο λειτουργίας της συγκεκριμένης αγοράς.Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr