Πιο συγκεκριμένα, το έντυπο περιλαμβάνει πληροφορίες για τα ακόλουθα:
- Τις δύο βασικές κατηγορίες ταχυδρομικών υπηρεσιών: α) Την Καθολική Υπηρεσία που αφορά στις κλασικές ταχυδρομικές υπηρεσίες, οι οποίες σήμερα προσφέρονται από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ).β) Τις Ταχυμεταφορές, δηλαδή τις γνωστές υπηρεσίες courier.
- Τις δυνατότητες επιλογών που έχει στη διάθεσή του ο καταναλωτής και τις υπηρεσίες που του παρέχονται με την Καθολική Υπηρεσία και τις Ταχυμεταφορές
- Το Χάρτη Υποχρεώσεων προς τον Καταναλωτή (ΧΥΚ). Ο ΧΥΚ είναι ένας επίσημος κατάλογος με τις υποχρεώσεις που έχουν τόσο τα ΕΛΤΑ όσο και οι άλλες ταχυδρομικές εταιρίες έναντι του καταναλωτή και περιλαμβάνει τις προδιαγραφές με τις οποίες λειτουργούν
- Τι πρέπει να προσέχει ο καταναλωτής πριν επιλέξει εταιρεία αλλά και όταν παραλαμβάνει ταχυδρομικά αντικείμενα.
- Το είδος της αποζημίωσης που δικαιούται σε περιπτώσεις απώλειας, καταστροφής και καθυστέρησης παράδοσης της ταχυδρομικής επιστολής (ή δέματος).
- Τον τρόπο διεκδίκησης των δικαιωμάτων του και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει σε περίπτωση που αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα με μία ταχυδρομική εταιρία
Τοφυλλάδιο «Ταχυδρομικές Υπηρεσίες: Γνωρίζω = Κερδίζω»είναι διαθέσιμο στο δικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ και συγκεκριμένα:
http://www.eett.gr/export/sites/default/sites/EETT/Publications/Informative_Documentation/ EETT_mockup_170108.pdf
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr