Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες και να εμπεδώσουν τις απαραίτητες δεξιότητες προκειμένου να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα τους στις πωλήσεις δηλαδή να κλείνουν ευκολότερα την πώληση. Επίσης μέσω της παροχής ποιοτικής εξυπηρέτησης να δημιουργούν πιστούς πελάτες, συμβάλλοντας έτσι στη κερδοφορία και την βιωσιμότητα του καταστήματος.
Οι συμμετέχοντες θα εκπαιδευτούν στις παρακάτω κατηγορίες του λιανικού εμπορίου:
Ο ρόλος του πωλητή στη διαμόρφωση της εικόνας του καταστήματος.
Πώς ο πωλητής συμβάλει στην επίτευξη των ποσοτικών και ποιοτικών στόχων του καταστήματος.
Προσέγγιση και υποδοχή του πελάτη, συμπεριφορές που δημιουργούν θετική πρώτη εντύπωση.
Διερεύνηση πραγματικής ανάγκης του πελάτη, τεχνική ανοικτών - κλειστών ερωτήσεων.
Παρουσίαση του προϊόντος στον πελάτη, μεθοδολογία μετατροπής των χαρακτηριστικών του προϊόντος σε οφέλη.
Δημιουργία σχέσης «κερδίζω- κερδίζεις» μεταξύ πελάτη- πωλητή.
Μεθοδολογία αποτελεσματικού χειρισμού των αντιρρήσεων. Πώς η αντίρρηση συμβάλει στο κλείσιμο της πώλησης.
Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για το κλείσιμο της πώλησης.
Συμπληρωματική πώληση, πότε και ποια προϊόντα μπορώ να προτείνω ως συμπληρωματικά.
Επικρότηση απόφασης αγοράς, ψυχολογική υποστήριξη του πελάτη.
Συμπεριφορές εξυπηρέτησης και μη εξυπηρέτησης.
Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία ( γλώσσα του σώματος ).
Λέξεις και φράσεις του πωλητή που κτίζουν εμπιστοσύνη.
Αποτελεσματικός χειρισμός παραπόνων.
Η συναισθηματική νοημοσύνη και η συμβολή της στην επιτυχή κατάληξη της πώλησης.
Ατομικές, ομαδικές ασκήσεις, προβολή βιντεοταινίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr