Ο παρακάτω οδηγός του «R» σας παρέχει τη δυνατότητα να ελαχιστοποιήσετε την πιθανότητα υποκλοπής ή στην χειρότερη περίπτωση που όντως κλέψουν τον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας να περιορίσετε ουσιαστικά το ύψος των πιθανών ζημιών σας.
1. Η πραγματοποίηση online συναλλαγών καλό είναι να γίνεται σε εργάσιμες ημέρες και ώρες ώστε αν κάτι πάει στραβά να υπάρχει άμεσα η δυνατότητα ριζικής επανόρθωσης μέσω του πιστωτικού μας φορέα.
2. Να υπάρχει πάντα εύχερο και διαθέσιμο το τηλέφωνο πρώτης ανάγκης του φορέα έκδοσης της πιστωτικής μας κάρτας.
3. Πρέπει να ζητάμε από τον πιστωτικό μας φορέα τηλεφωνική ενημέρωση αλλά και επιβεβαίωση και αποδοχή των δοσοληψιών μας.
4. Σε περίπτωση υποψίας υποκλοπής προβαίνουμε αμέσως - αρχικά τηλεφωνικά - σε ακύρωση όλων των συναλλαγών μας και μπλοκάρισμα της κάρτας από την πιθανή ώρα υποκλοπής. Προσοχή! Να τονίζετε πάντα ότι ζητάτε την ακύρωση όλων των χρεώσεων σας από την δεδομένη ημέρα και ώρα τόσο για τις ελληνικές όσο και για τις διεθνείς συναλλαγές, γιατί για κάποιο λόγο που μόνο οι ίδιες οι τράπεζες ξέρουν αυτό δεν τηρείται αν δεν τους το πούμε!
5. Έχουμε φροντίσει να εφαρμόσουμε όλες τις γενικές και ειδικές οδηγίες που αναφέρονται στις προηγούμενες ενότητες. Τονίζεται ξανά η αναγκαιότητα να έχουμε εγκαταστήσει όλες τις τελευταίες κρίσιμες ενημερώσεις για το λειτουργικό μας, για τον φυλλομετρητή μας και για το αντιϊκό πρόγραμμά μας. Εξυπακούεται ότι διαθέτουμε κάποιον πολύ καλό firewall και ότι διαθέτουμε antitrojan πρόγραμμα (συνήθως συμπεριλαμβάνεται στο αντιϊκό).
6. Αγοράζουμε τουλάχιστον στην αρχή από μεγάλα και διάσημα online shops που μας εξασφαλίζουν το φερέγγυο των συναλλαγών μας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr