Πιο αναλυτικά:
* Σε περίπτωση άρνησης επιβίβασης δικαιούται παροχή φαγητού και αναψυκτικού, διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο με δαπάνη του αερομεταφορέα (εάν αυτό είναι απαραίτητο) και αποζημίωση σε περίπτωση αδυναμίας μεταφοράς.
* Σε περίπτωση ματαίωσης πτήσης, ο αερομεταφορέας οφείλει να προσφέρει τη δυνατότητα εναλλακτικής πτήσης, να επιστρέψει τα χρήματα, να αποζημιώσει τον επιβάτη, ανάλογα με τον χρόνο στον οποίο έγινε η ματαίωση και να προσφέρει φαγητό και αναψυκτικό. Επίσης οφείλει να εξασφαλίσει τη δυνατότητα πραγματοποίησης δύο δωρεάν τηλεφωνημάτων, αποστολών φαξ ή e-mail και διανυκτέρευση (εάν χρειαστεί).
*Τέλος σε περίπτωση καθυστέρησης, καταστροφής, φθοράς ή απώλειας των αποσκευών, ο επιβάτης δικαιούται αποζημίωση που ορίζεται στα 1000 "Ειδικά Τραβηκτικά Δικαιώματα". Πρόκειται για ένα διεθνές αποθεματικό στοιχείο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου η ισοτιμία του οποίου δημοσιεύεται καθημερινά. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλάνο ενημέρωσης των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους όταν ταξιδεύουν.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr