Οι αγορές μέσω ίντερνετ καθημερινά κερδίζουν έδαφος στην Ελλάδα, με αποτέλεσμα ο ετήσιος τζίρος να ξεπερνά τα 1,4 δισ. ευρώ. Στο ποσό αυτό δεν περιλαμβάνεται ο ηλεκτρονικός τζόγος και οι τραπεζικές συναλλαγές. Το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου πραγματοποιείται από αγορές εισιτηρίων (αεροπορικά, σινεμά κλπ), καθώς οι αγορές προϊόντων υπολογίζονται σε περίπου 300 εκατ. ευρώ το χρόνο.
Οι on line αγορές είναι γρήγορες, φθηνότερες και ασφαλείς, εφόσον το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει «επενδύσει» στην ασφάλεια. Απαραίτητη προϋπόθεση για την ασφάλεια των συναλλαγών μας είναι η πιστοποίηση του site από κάποιον φορέα ασφάλειας.
Πέραν, όμως, της ασφάλειας, η επιλογή του σωστού ηλεκτρονικού καταστήματος παίζει σημαντικό ρόλο για να μην «κλαίμε» τα λεφτά μας. Δηλαδή μπορεί να μην μας κλέψουν την κάρτα, αλλά μπορεί να μη λάβουμε ποτέ το προϊόν ή αν λάβουμε να μην είναι αυτό που θέλαμε. Επίσης, μπορεί να το λάβουμε με καθυστέρηση ή εκτός συσκευασίας ή ελαττωματικό και να μην μπορούμε να βγάλουμε άρκη.
Για το λόγο αυτό, το eranistis.gr ζήτησε από το ταχύτερα αναπτυσσόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα, το getitnow.gr να μας δώσει τα φώτα του. Τι πρέπει να προσέχουμε για να είμαστε σίγουροι ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι καλό;
Διαβάστε |
1. Ποικιλία και διαθέσιμη γκάμα προϊόντων
Προτιμάτε καταστήματα με μεγάλη γκάμα προϊόντων, ελέγχοντας πάντα αν αυτά είναι πραγματικά διαθέσιμα
2. Παρεχόμενες προσφορές και εκπτώσεις
Πριν προχωρήσετε σε αγορά προϊόντος σε προσφορά θα πρέπει να τσεκάρετε ότι αναφέρεται η αρχική τιμή πριν την έκπτωση
3. Τρόποι πληρωμής
Η ευελιξία στους τρόπους πληρωμής είναι σημαντική (π.χ. αντικαταβολή), ειδικά όταν δεν θέλετε ή διστάζετε να χρησιμοποιήσετε την πιστωτική σας κάρτα
4. Διαφάνεια στα κόστη παράδοσης
Είναι εξίσου βασικό, να επιλέγετε on line μαγαζιά που διατηρούν απολύτως ξεκάθαρες χρεώσεις στα κόστη παράδοσης
5. Συσκευασία και παράδοση προϊόντων
Αν το προϊόν που παραγγέλνετε θέλετε να σας παραδοθεί σε άριστη κατάσταση, επιλέξτε on line κατάστημα που έχει επενδύσει σε προηγμένη συσκευασία
6. Εξυπηρέτηση πελατών
Διασφαλίστε ότι έχετε δικαίωμα επιστροφής σε περίπτωση που αλλάξετε γνώμη, και ότι μπορείτε να έχετε δυνατότητα επικοινωνίας με την εταιρίας ανά πάσα στιγμή
7. Εγγύηση και service
Το ότι ψωνίζετε n line δε σημαίνει ότι πρέπει να χάνετε τα βασικά του after sales support. Ελέγχετε πάντα εγγυήσεις και υποστήριξη μετά την πώληση
8. Φυσικά καταστήματα
Τι πιο αξιόπιστο από το γεγονός το διαδικτυακό κατάστημα να διατηρεί και φυσικά σημεία εξυπηρέτησης
Πως ξεχωρίζει κανείς «τα καλύτερα των καλύτερων» e-stores
• Πρωτότυπη Παρουσίαση προϊόντος: Η σωστή και ολοκληρωμένη παρουσίαση των προϊόντων στο site (π.χ video reviews) είναι σημαντικός παράγοντας που σας βοηθάει να επιλέξετε με ακόμη μεγαλύτερη σιγουριά.
• Extra δυνατότητες παράδοσης: Υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση προϊόντων εκτός πενθημέρου και ωραρίου εργασίας αν είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε κάτι παραπάνω;
• Προχωρημένη Παρακολούθηση παραγγελίας: Ένα σύγχρονο διαδικτυακό κατάστημα πρέπει να σας ενημερώνει σε όλα τα στάδια της παραγγελίας (με email, sms)
Σε συνεργασία με το site eranistis.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr