Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Politico, όταν η κρίση έκανε την εμφάνισή της, η διεθνής πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι οι επισκέπτες θα μπορούν να λάβουν πλήρη επιστροφή χρημάτων για ταξίδια μεταξύ 14 Μαρτίου και 14 Απριλίου. Η νέα πολιτική αντικατέστησε τυχόν πολιτικές ακύρωσης που είχαν οι οικοδεσπότες, και τώρα βρίσκονται αντιμέτωποι με ακυρώσεις ακόμα και για ημερομηνίες εκτός του ορίου που έχει θέσει η Airbnb – η οποία έχει πλέον επεκταθεί έως τον Μάιο.
Ορισμένοι οικοδεσπότες λένε ότι η απόφαση της Airbnb να επιβάλει μια τέτοια πολιτική χωρίς να συζητήσει μαζί τους δείχνει ότι η πλατφόρμα αγνοεί τους οικοδεσπότες, οι οποίοι απειλούν να εγκαταλείψουν την πλατφόρμα εντελώς. Σε επιστολή προς τους οικοδεσπότες, ο CEO της Airbnb, Brian Chesky, ζήτησε συγγνώμη για τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία ανακοίνωσε για πρώτη φορά την πολιτική ακύρωσης, αναφέροντας ότι η προσέγγιση επιλέχθηκε για λόγους υγείας και ασφάλειας.
Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη Μαρτίου, η Airbnb ανακοίνωσε ότι θα κρατήσει 250 εκατομμύρια δολάρια για να βοηθήσει τους οικοδεσπότες να καλύψουν τα τέλη ακύρωσης, πληρώνοντας το ένα τέταρτο αυτών που θα είχαν λάβει κανονικά μέσω των πολιτικών ακύρωσης.
Από την πλευρά τους, οι ιδιοκτήτες ακινήτων ζητούν να υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος διαπραγμάτευσης με τους επισκέπτες και αντί για επιστροφή χρημάτων να δίνεται η δυνατότητα αλλαγής ημερομηνιών.
Σύμφωνα με το Politico, η Airbnb έχει υποσχεθεί ασφάλιση ταξιδιού για οικοδεσπότες και επισκέπτες, «προγράμματα για την παροχή ζήτησης για την οικοδόμηση της επιχείρησής σας» και δημιουργεί ένα ταμείο που επιτρέπει στους πρώην επισκέπτες να στέλνουν δωρεές σε οικοδεσπότες.
Τέτοιου είδους μέτρα, βέβαια, ενδέχεται να μην είναι αρκετά ώστε να διασφαλίσουν την πίστη των επαγγελματιών οικοδεσποτών, που αντιμετωπίζουν σοβαρό οικονομικό πρόβλημα, με τις πληρωμές υποθηκών και ενοικίων που συχνά εξαρτώνται από κρατήσεις που έχουν πλέον εξαφανιστεί.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr