Προσφέροντας το 1% τζίρου της από τις αγορές των κατόχων της MARFIN VISA, σε διάφορα κοινωφελή ιδρύματα, στα πλαίσια του κοινωνικού μάρκετινγκ της τράπεζας. Δικαίως θα ρωτήσει κάποιος, μα φθάνει αυτό; Και βεβαία όχι, άλλα είναι μια πρόταση σε μια περίοδο σαν αυτή που διανύουμε, των Γιορτών, όπου οι άνθρωποι ξεχνούν {έστω και για λίγο }, ότι ο κόσμος δεν γυρίζει γύρω από αυτούς μόνο, άλλα υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι σ αυτή τη χώρα, και μάλιστα με πολύ σοβαρότερα προβλήματα από αυτά της καθημερινότητας και της προσωπικής επιβίωσης, οι οποίοι χρειάζονται ιδιαίτερη φροντίδα.
Μια εξαιρετικά στοχευόμενη κίνηση μάρκετινγκ, τον κατάλληλο χρόνο και με όχημα την πιο δημοφιλή πιστωτική κάρτα.
Η πρόταση της MARFIN VISA, έρχεται σε μια στιγμή που το τραπεζικό πιστωτικό οικοδόμημα δοκιμάζεται και σχολιάζεται αρνητικά από τα ΜΜΕ διεθνώς, και με μια κίνηση κοινωνικού μάρκετινγκ, επιχειρεί να ανατρέψει το αρνητικό κλίμα στο ελληνικό τραπεζικό περιβάλλον, στα μάτια των πελατών της αλλά και γενικότερα στην τραπεζική αγορά.
Είναι γεγονός ότι οι τράπεζες στην αντίληψη του κόσμου αποτελούν ένα αδιόρθωτο Scroodge, που έχει σκοπό μόνο να παίρνει και να μην προσφέρει, αυτή η αντίληψη όμως είναι βιαστική και άδικη, δεδομένου ότι, γενικότερα οι τράπεζες δείχνουν το κοινωνικό τους πρόσωπο με προγράμματα μάρκετινγκ, είτε προσφέροντας σεβαστά χρηματικά ποσά όπως π.χ. σε τηλεμαραθώνιους {unicef), κλπ. για την ανακούφιση παιδιών σε τρίτες χώρες, είτε αφορούν πολιτιστικά δρώμενα, χορηγώντας μεγάλα ποσά, συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη πολιτιστικών δραστηριοτήτων στη χώρα μας.
Εύχομαι, το παράδειγμα της MARFIN, να ακολουθήσουν και άλλοι μεγάλοι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί και όχι μόνο, αλλά και μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις στο μέτρο που μπορούν, προκειμένου να προσφέρουν χαρά και ελπίδα σε παιδιά και ευπαθείς κοινωνικες ομάδες.
Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr