Η πλατφόρμα θα αρχίσει να επισημαίνει αυτόματα περιεχόμενο που δημιουργείται μέσω AI και μεταφορτώνεται από συγκεκριμένες πλατφόρμες, ενώ πρωτοπορεί στον κλάδο με την εφαρμογή των τεχνολογίας Διαπιστευτηρίων Περιεχομένου (Content Credentials), κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στις πλατφόρμες διαμοιρασμού βίντεο.
Για την πραγματοποίηση αυτών των ενεργειών, το TikTok συνεργάζεται με με τον Συνασπισμό για την Προέλευση και Αυθεντικότητα Περιεχομένου - Coalition for Content Provenance and Authenticity (C2PA), ενώ ταυτόχρονα, υποστηρίζοντας τους χρήστες στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης και στη διαχείριση του περιεχομένου που δημιουργήθηκε μέσω AI λανσάρει νέους πόρους γραμματισμού στα μέσα, που ανέπτυξε σε συνεργασία με ειδικούς όπως το Mediawise.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr