Με την προσθήκη περισσότερων εργαλείων, η υπερεφαρμογή ενισχύει περαιτέρω το επιχειρηματικό της χαρτοφυλάκιο και ενδυναμώνει τις επιχειρήσεις κάθε μεγέθους ώστε να χτίσουν την ψηφιακή τους παρουσία, να ενισχύσουν το engagement των πελατών τους και να προωθήσουν τις πωλήσεις τους στην πλατφόρμα. Η ελληνική αγορά είναι μία από τις δύο πρώτες παγκοσμίως, μαζί με τις Φιλιππίνες, όπου προσφέρεται η νέα λύση, με τη διάθεση του νέου προϊόντος να ακολουθεί σταδιακά και στον υπόλοιπο κόσμο.
Το Viber κατέχει μερίδιο διείσδυσης 91% στα smartphones στην Ελλάδα. Η πολυσυλλεκτική και αφοσιωμένη κοινότητα των χρηστών του το καθιστά ελκυστική επιλογή για επιχειρήσεις που επιθυμούν να παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες στην πελατεία τους. Το περασμένο έτος, το Viber κατέγραψε μια εντυπωσιακή αύξηση μεγέθους 176% στη δημιουργία επιχειρηματικών λογαριασμών αλλά και μια εντυπωσιακή άνοδο 38% στα εισερχόμενα επαγγελματικά μηνύματα. Βασιζόμενο σε αυτήν την αυξανόμενη ζήτηση για την αλληλεπίδραση επιχείρησης και χρήστη μέσω της εφαρμογής, το Viber ανακοινώνει ένα πακέτο εργαλείων που έχει σκοπό να βοηθήσει τις εταιρείες μικρού και μεσαίου μεγέθους να φτάσουν σε νέους πελάτες, αλλά και να χτίσουν και να διατηρήσουν την αφοσίωση των υπαρχόντων.
Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να ανοίξουν και να διαχειριστούν ένα νέο επαγγελματικό λογαριασμό χωρίς κόστος, για να αλληλοεπιδρούν εύκολα με πελάτες, να διαχειρίζονται τις απορίες τους, να βελτιώσουν την ευκολία ανακάλυψης της επιχείρησής τους από νέο κοινό και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους.
Οι νέες δυνατότητες περιλαμβάνουν:
- Δημόσιο επαγγελματικό προφίλ: Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν ένα δημόσιο επαγγελματικό προφίλ το οποίο θα μπορεί κανείς να βρει εύκολα μέσω του πεδίου αναζήτησης και που θα περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Το προφίλ μπορεί να κοινοποιηθείστους πελάτες μέσα στην εφαρμογή ή ακόμη και σεκοινό που δεν χρησιμοποιεί ακόμη το Viber.
- Επικοινωνία 1-προς-1 με τον πελάτη: Οι επιχειρήσεις μπορούν να ανταποκριθούν αμέσως στα αιτήματα των πελατών μέσω άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων.
- Εύκολη αναζήτησημέσω Viber: Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να συναντούν και να διατηρούν πιστούς πελάτες στην εφαρμογή που εκείνοι προτιμούν για τις καθημερινές τους συνομιλίες: οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να ανακαλύπτουν τοπικά προϊόντα και υπηρεσίες αναζητώντας το όνομα μιας επιχείρησης ή την κατηγορία δραστηριοποίησής της.
- Ειδικοί φάκελοι συνομιλίας: Οι επιχειρηματίες μπορούν να αποθηκεύουν τα μηνύματα των πελατών τους με βολικό τρόπο, ξεχωριστά από τα προσωπικά μηνύματα που ανταλλάζουν με την οικογένεια και τους φίλους τους. Οι χρήστες θα έχουν επίσης εύκολη πρόσβαση σε έναν ξεχωριστό φάκελο εισερχομένων για την αποθήκευση των συνομιλιών τους με τις επιχειρήσεις.
- Κατάλογος προϊόντων: Οι επιχειρήσεις μπορούν να προσθέσουν εύκολα νέα προϊόντα ή υπηρεσίες στον κατάλογό τους. Οι πελάτες μπορούν να εξερευνήσουν και να κάνουν κάποια ερώτηση για τα προϊόντα, στέλνοντας απευθείας στη συνομιλία το σύνδεσμο σε κάποιο προϊόν.
Ritesh Shah, VP of Fintech and Business Solutions στη Rakuten Viber
Ο Ritesh Shah, VP of Fintech and Business Solutions στη Rakuten Viber, αποκάλυψε στοιχεία από την αρχική έρευνα της εταιρείες, σύμφωνα με την οποία η διατήρηση και η αύξηση των πελατών είναι μεταξύ των πιο δύσκολων αποστολών για την πλειονότητα των μικρών επιχειρήσεων στην Ελλάδα, καθώς πολλές αγωνίζονται να επιβιώσουν λόγω περιορισμένου προϋπολογισμού. «Από τώρα και στο εξής, κάθε μικρή τοπική επιχείρηση μπορεί να ανοίξει έναν λογαριασμό στο Viber και να ενισχύσει την ψηφιακή της παρουσία χωρίς κόστος, με τρόπο γρήγορο και εύκολο», πρόσθεσε ο Shah.
Η εταιρεία προγραμματίζει επίσης να εισάγει χαρακτηριστικά όπως προωθητικά μηνύματα, φωνητικές κλήσεις και γρήγορες, αυτόματες απαντήσεις που θα βοηθήσουντην επικοινωνία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να αλλάξει επίπεδο. Σύντομα θα παρουσιαστούν στην αγοράπακέτα υπηρεσιών επί πληρωμή, βασισμένα στα σχόλια των χρηστών, ως επέκταση του αρχικού πακέτου δωρεάν επιχειρηματικών εργαλείων self-service.
Η νέα υπηρεσία ανακοινώθηκε επίσημα σήμερα το πρωί στην Αθήνα. Η ανώτερη διοίκηση της Rakuten Viber και οι στρατηγικοί συνεργάτες της υπερεφαρμογής στην Ελλάδα παρουσίασαν αναλυτικά τη νέα λύση και μοιράστηκαν πρόσφατες τάσεις της βιομηχανίας.
Atanas Raykov, VP of Growth στη Rakuten Viber
Ο Atanas Raykov, VP of Growth στη Rakuten Viber, μίλησε για τη σημασία της ελληνικής αγοράς για το Viber μέσα από τη σταδιακή του εξέλιξη σε μια υπερεφαρμογή με υπερτοπική προσέγγιση και στιβαρό οικοσύστημα στην χώρα μας.
Αθανάσιος Ράπτης, CEO του Χρυσού Οδηγού
Ο Αθανάσιος Ράπτης, CEO του Χρυσού Οδηγού, παρουσίασε δεδομένα σχετικά με την ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων στη χώρα. Επεσήμανε ότι παρά τη θετική τάση της ψηφιοποίησης, με το 67% να έχει ή να προγραμματίζει να διαφημιστική παρουσία online, η πλειονότητα των μικρών επιχειρήσεων υστερεί σε σχέση με τις παγκόσμιες τάσεις.
Η Μαίρη Συνατσάκη, influencer στο χώρο του lifestyle και της ομορφιάς, και μία από τις επιχειρηματίες που δοκίμασαν την νέα υπηρεσία σε beta μορφή, παρουσίασε τον νέο της επαγγελματικό λογαριασμό και εξήγησε πώς αυτός επηρέασε θετικά το engagement τόσο με υπάρχοντες όσο και με νέους πελάτες: «Χρησιμοποιώ το Viber για την επικοινωνία με τους πελάτες μου εδώ και πολύ καιρό. Με τον νέο επαγγελματικό μου λογαριασμό, η αλληλεπίδραση είναι πολύ πιο εύκολη, προσωπική και αποτελεσματική».
Μάθετε περισσότερα στο https://lp.viber.com/smbgr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr