Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Στην έρευνα, όπου συμμετείχαν 10.000 γονείς από 10 ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, αποτυπώνεται η ανησυχία αναφορικά με την ποιότητα των ψηφιακών εργαλείων για τους μαθητές στα σχολεία και η ανάγκη για περισσότερη υποστήριξη των δασκάλων με καθοδήγηση και εκπαίδευση.
Πιο συγκεκριμένα, από τα ευρήματα προκύπτει ότι ενώ οι γονείς είναι αισιόδοξοι για τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας στην εκπαίδευση, κρίνουν πως απαιτούνται δράσεις για τη διασφάλιση πόρων και υποδομών, ως προϋπόθεση για να ενισχυθούν οι ευκαιρίες ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων για τους μαθητές σε όλη την Ευρώπη.
Η έρευνα του Ιδρύματος Vodafone στηρίζει το Ευρωπαϊκό Έτος Δεξιοτήτων, παροτρύνοντας την Ευρώπη να παρέχει χρηματοδότηση για ψηφιακή εκπαίδευση, να προσφέρει ίσες ευκαιρίες στους νέους και να εξαλείψει το χάσμα των ψηφιακών δεξιοτήτων.
Ο Joakim Reiter, Vodafone Foundation Trustee and Chief External & Corporate Affairs Officer του Ομίλου Vodafone, δήλωσε σχετικά: «Η Ευρώπη αντιμετωπίζει σημαντικό έλλειμμα δεξιοτήτων και χρειάζεται να ενισχύσει τις ψηφιακές γνώσεις των νέων, εάν θέλει να πετύχει τους στόχους της για την Ψηφιακή Δεκαετία. Ως γονέας, κατανοώ γιατί οι γονείς στηρίζουν τους δασκάλους στις προσπάθειές τους να θεσπίσουν ευρωπαϊκά πρότυπα για τη εκμάθηση ψηφιακών δεξιοτήτων, αλλά βρίσκω ανησυχητικό το γεγονός ότι η ποιότητα των ψηφιακών εργαλείων που είναι διαθέσιμα στους μαθητές διαφέρει σημαντικά μεταξύ σχολείων, πόλεων και χωρών.
Το πρόγραμμα του Ιδρύματος Vodafone Skills Upload Jr δείχνει ότι οι νέοι μπορούν να ενδυναμωθούν με τις ψηφιακές δεξιότητες, γι΄ αυτό και η Ευρώπη πρέπει να δράσει τώρα για να διασφαλίσει ίσες ευκαιρίες για όλους τους μαθητές».
Αποστολή του Ιδρύματος Vodafone μέσω του Skills Upload Jr στο οποίο εντάσσεται και το Generation Next είναι να εφοδιάσει μαθητές και δασκάλους με δεξιότητες, αυτοπεποίθηση και τεχνογνωσία, για να ξεχωρίσουν σε μία αναπτυσσόμενη ψηφιακή κοινωνία. Το Ίδρυμα Vodafone έχει ήδη αγκαλιάσει 7,8 εκατομμύρια μαθητές και εκπαιδευτικούς στην Ευρώπη, παρέχοντας προηγμένους εκπαιδευτικούς πόρους για να γίνουν τα εκπαιδευτικά συστήματα πιο δίκαια, καινοτόμα και ανθεκτικά προκειμένου να βοηθήσουν τους νέους να διαμορφώσουν τον ψηφιακό κόσμο του αύριο.
Ακολουθεί μία σύνοψη των κυρίων αποτελεσμάτων της έρευνας:
Διαβάστε την πλήρη έρευνα: vodafone-foundation-21st-century-parents.pdf
Η προηγούμενη σχετική έρευνα του Ιδρύματος Vodafone αφορούσε στις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για το σχολείο του 21ου αιώνα, και παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2022, κατόπιν συνεντεύξεων με 3.000 δασκάλους σε 11 ευρωπαϊκές χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι και εκείτο 75% των ευρωπαίων δασκάλων τάχθηκε υπέρ της υιοθέτησης προτύπων και πολιτικών για την ψηφιακή εκπαίδευση, που θα διασφαλίζουν ότι οι μαθητές λαμβάνουν εκπαίδευση υψηλής ποιότητας.