Σύμφωνα με το CNN bussiness, η εκδότρια εταιρεία της USA Today κατέθεσε αγωγή σε ομοσπονδιακό δικαστήριο της Νέας Υόρκης, διεκδικώντας αποζημίωση το ύψος της οποίας δεν είναι γνωστό.
H Gannett φαίνεται να υποστηρίζει στα δικαστικά έγγραφα ότι η Google και η μητρική της εταιρεία, Alphabet, ελέγχουν τον τρόπο με τον οποίο οι εκδότες αγοράζουν και πωλούν διαφημίσεις στο διαδίκτυο. «Το αποτέλεσμα είναι δραματικά λιγότερα έσοδα για τους εκδότες και τους αντιπάλους της Google στον τομέα της διαφημιστικής τεχνολογίας, την ώρα που η Google αποκομίζει υπέρογκα μονοπωλιακά κέρδη», αναφέρεται στην αγωγή.
Ο Μάικλ Ριντ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Gannett, ανέφερε σε δήλωσή του την Τρίτη ότι η κυριαρχία της Google στον κλάδο της διαδικτυακής διαφήμισης είναι «εις βάρος των εκδοτών, των αναγνωστών και όλων των άλλων».
«Η ψηφιακή διαφήμιση είναι το αίμα της διαδικτυακής οικονομίας», πρόσθεσε ο Ρίντ. «Χωρίς ελεύθερο και δίκαιο ανταγωνισμό για τον ψηφιακό διαφημιστικό χώρο, οι εκδότες δεν μπορούν να επενδύσουν στις αίθουσες ειδήσεων τους».
Ο Νταν Τέιλορ, αντιπρόεδρος της Google για τις παγκόσμιες διαφημίσεις, δήλωσε στο CNN ότι οι ισχυρισμοί της αγωγής «είναι απλώς λανθασμένοι».
«Οι εκδότες έχουν πολλές επιλογές όταν πρόκειται να χρησιμοποιήσουν διαφημιστική τεχνολογία για να βγάλουν χρήματα – στην πραγματικότητα, η Gannett χρησιμοποιεί δεκάδες ανταγωνιστικές διαφημιστικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένου του Google Ad Manager», ανέφερε ο Τέιλορ σε δήλωσή του την Τρίτη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr