«Η Επιτροπή θεωρεί ότι η Google ευνοεί τις δικές της υπηρεσίες τεχνολογίας διαδικτυακής προβολής διαφημίσεων εις βάρος των ανταγωνιστικών παρόχων υπηρεσιών τεχνολογίας διαφημίσεων, των διαφημιζόμενων και των διαδικτυακών εκδοτών» σημειώνεται σε ανακοίνωση της Κομισιόν.
Στο μεταξύ, η Επιτροπή υποστηρίζει ότι η Google ευνόησε το δικό της ανταλλακτήριο διαφημίσεων AdX στη δημοπρασία επιλογής διαφημίσεων αλλά και προώθησε την AdX στον τρόπο με τον οποίο τα εργαλεία αγοράς διαφημίσεων Google Ads και DV360 τοποθετούν προσφορές σε ανταλλακτήρια διαφημίσεων.
«Η προκαταρκτική άποψη της Επιτροπής είναι επομένως ότι μόνο η υποχρεωτική αποεπένδυση από την Google μέρους των υπηρεσιών της θα μπορούσε να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες της για τον ανταγωνισμό» σημειώνεται από την Κομισιόν.
Όπως σημειώνει το Reuters, η Google είναι η ισχυρότερη διαφημιστική πλατφόρμα στον κόσμο με μερίδιο αγοράς 28% των παγκόσμιων διαφημιστικών εσόδων, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Insider Intelligence.
Τα διαφημιστικά έσοδά της το 2022, στα οποία περιλαμβάνονται εκείνα από τις υπηρεσίες αναζήτησης, το Gmail, το Google Play, το Google Maps, τις διαφημίσεις στο YouTube, το Google Ad Manager, το AdMob και το AdSense, ανήλθαν σε 224,5 δισ. δολάρια, αντιπροσωπεύοντας το 79% των συνολικών εσόδων της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr