Ειδικότερα, ο Stefano Perego, αντιπρόεδρος εξυπηρέτησης πελατών και παγκόσμιων λειτουργικών υπηρεσιών για τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη στην Amazon, περιέγραψε πώς η εταιρεία χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη όσον αφορά στα logistics, δίνοντας έμφαση στο πεδίο των μεταφορών και στον σχεδιασμό διαδρομών.
Παράλληλα, μιλώντας στο CNBC ο ίδιος σημείωσε ότι η εταιρεία εστιάζει στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για να επισημάνει το βέλτιστο σημείο τοποθέτησης των αποθεμάτων της σε προϊόντα. «Πιστεύω ότι ένας τομέας που θεωρούμε βασικό για να μειώσουμε το κόστος εξυπηρέτησης είναι η τοποθέτηση αποθεμάτων», τόνισε ο Perego.
«Λοιπόν τώρα, είμαι σίγουρος ότι είστε εξοικειωμένοι με την τεράστια ποικιλία που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Φανταστείτε πόσο περίπλοκο είναι το πρόβλημα του να αποφασίσετε πού θα τοποθετήσετε αυτή τη μονάδα αποθεμάτων, με κριτήριο το πώς θα μειώσουμε την απόσταση που πρέπει να διανύσουμε προκειμένου να φτάσουμε έγκαιρα στους πελάτες μας και να αυξήσουμε την ταχύτητα παράδοσης».
Τέλος, όπως σημείωσε ο Perego, η Amazon έχει επικεντρωθεί σε μια λεγόμενη προσπάθεια «περιφερειοποίησης» για την αποστολή προϊόντων στους πελάτες από τις πιο κοντινές αποθήκες της και όχι από άλλο μέρος της χώρας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr