Ο κλάδος του retail έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές τα τελευταία τρία χρόνια, καθώς η πανδημία ανάγκασε εκατομμύρια καταναλωτές να στραφούν στις ηλεκτρονικές αγορές. Οι επιχειρήσεις retail, τα brands και οι προμηθευτές κλήθηκαν επομένως να προσαρμοστούν γρήγορα σε ένα νέο τεχνολογικό περιβάλλον.
Σε αυτό το πλαίσιο, στο νέο insights report του Retail Innovation Hub εξετάζονται οι νέες τάσεις στο τοπίο του λιανικού εμπορίου και η σημασία τους για το μέλλον του κλάδου, προσφέροντας παράλληλα χρήσιμα insights για τις επιχειρήσεις, έτσι ώστε να λειτουργήσουν με επιτυχία στο σημερινό διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.
Αναλυτικότερα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να διαβάσουν στις σελίδες του report, μεταξύ άλλων, χρήσιμα στατιστικά στοιχεία για τον κλάδο στην ελληνική και διεθνή αγορά, τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και τον τρόπο με τον οποίο αυτές επηρεάζουν τη λειτουργία των επιχειρήσεων, καθώς και τα χαρακτηριστικά της επόμενης γενιάς καταναλωτών.
Ο Αντίγονος Παπαδόπουλος, CEO της Cardlink δήλωσε: «Στην Cardlink στεκόμαστε διαχρονικά στο πλευρό των πελατών μας, δημιουργώντας λύσεις πληρωμών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους και τους βοηθούν να κάνουν με επιτυχία το επόμενο βήμα στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό.
Δεν σταματάμε όμως εκεί, καθώς όχι μόνο επιδιώκουμε να δίνουμε λύσεις στις προκλήσεις του σήμερα αλλά και να προετοιμαζόμαστε γι’ αυτές του αύριο. Επενδύουμε διαρκώς στην καινοτομία και μέσα από το νέο insights report του Retail Innovation Hub by Cardlink συμβάλουμε σημαντικά στην αποτελεσματική προετοιμασία των επιχειρήσεων του μέλλοντος».
To «The State of Innovation in Retail» report διατίθεται δωρεάν προς όλους στο cardlink.gr.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr