Η παραπάνω είδηση γνωστοποιήθηκε σήμερα (30/3) από τους οι Financial Times, υπογραμμίζοντας τις ανησυχίες του CEO της Meta, Mark Zuckerberg. Εξάλλου, υπενθυμίζεται ότι οι ρυθμιστικές αρχές των Βρυξελλών συμφώνησαν τον Φεβρουάριο να προχωρήσουν σε αυστηρότερους κανόνες για τις πολιτικές διαφημίσεις με στόχο την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης κατά τη διάρκεια των εκλογών.
Οι προτεινόμενοι κανόνες απαιτούν από τους τεχνολογικούς γίγαντες των ΗΠΑ να παρέχουν περισσότερα δεδομένα για τις στοχευμένες πολιτικές διαφημίσεις τους, με πρόστιμα έως και 4% του παγκόσμιου τζίρου τους για παραβιάσεις.
Έτσι, τα στελέχη της Meta εκφράζουν έντονες ανησυχίες ότι ο ορισμός των πολιτικών διαφημίσεων θα είναι πλέον ιδιαίτερα ευρύς που θα είναι ευκολότερο να κόψουν όλες τις επί πληρωμή πολιτικές εκστρατείες στους ιστότοπους της εταιρείας.
Πάντως, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον περασμένο Δεκέμβριο προειδοποίησε τη Meta ότι παραβιάζει τους αντιμονοπωλιακούς νόμους της ΕΕ στρεβλώνοντας τον ανταγωνισμό στις αγορές διαδικτυακής απόρρητης διαφήμισης και κάνοντας κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της.
Μεταξύ 2019 και 2020, η εταιρεία είχε μόλις 800 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από πολιτικές διαφημίσεις στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα Insider Intelligence, λιγότερο από το 1% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων της κατά την περίοδο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr