Πιο συγκεκριμένα, η κινεζική εκδοχή του Tiktok, η Douyin, θα μπορούσε να θέσει τη μητρική εταιρεία του TikTok σε ανταγωνισμό με τις κολοσσούς στην αγορά παραδόσεων της Κίνας, όπως η Alibaba και η Meituan.
Εκπρόσωπος της Douyin ανέφερε πως η εταιρεία δοκιμάζει στο Πεκίνο, τη Σαγκάη και την Τσενγκτού τη δυνατότητα για τους εμπόρους να προωθούν και να αγοράζουν τρόφιμα μέσω πακέτων αγορών από την Douyin, τα οποία θα παραδίδονται στους πελάτες τους.
Σύμφωνα με το CNBC, συχνά οι ιδιοκτήτες εστιατορίων της Κίνας χρησιμοποιούν το Douyin για να προωθήσουν τις επιχειρήσεις τους. Παράλληλα, μπορούν να προσφέρουν εκπτώσεις και κουπόνια στους πελάτες τους που παρακολουθούν τα βίντεο που αναρτούν στην πλατφόρμα. Οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν αγορές και να διαλέγουν μια ημερομηνία παράδοσης εντός δύο ημερών ώστε να τους παραδοθεί η παραγγελία τους.
«Σκεφτόμαστε να επεκτείνουμε την υπηρεσία σε περισσότερες πόλεις, με βάση τα αποτελέσματα της δοκιμής, ωστόσο δεν υπάρχει ακόμα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμά» σημείωσε ο εκπρόσωπος της Douyin.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr