Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι εταιρείες αναμένεται να παρουσιάσουν εκθέσεις αυτή την εβδομάδα όσον αφορά στα μέτρα που έχουν λάβει για να συμμορφωθούν με τον ενημερωμένο κώδικα πρακτικής της ΕΕ για την παραπληροφόρηση.
Υπενθυμίζεται ότι ο παραπάνω νόμος τέθηκε σε ισχύ τον περασμένο Νοέμβριο και συνδέεται με τους κανόνες διαδικτυακού περιεχομένου.
Τι υποστηρίζει η Avaaz
Από την πλευρά της, η Avaaz ισχυρίζεται ότι ανέλυσε μια ομάδα δειγμάτων 108 ελεγμένων στοιχείων περιεχομένου που σχετίζονται με μια αμερικανική ταινία του 2022 κατά των εμβολίων και διαπίστωσε ότι οι προσπάθειες των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του Instagram της Meta, για την άρση της παραπληροφόρησης, απέτυχαν.
«Συνολικά, μόλις το 22% του περιεχομένου παραπληροφόρησης που αναλύσαμε είτε επισημάνθηκε είτε αφαιρέθηκε από τις έξι μεγάλες πλατφόρμες», είπε η Avaaz.
«Παρά τις ρητές δεσμεύσεις των πλατφορμών για την τήρηση του κώδικα και τη βελτίωση των υπηρεσιών τους σε όλες τις γλώσσες της ΕΕ, η έρευνά μας διαπίστωσε ότι σε ορισμένες γλώσσες καμία πλατφόρμα δεν έλαβε μέτρα κατά της παραβίασης της πολιτικής αναρτήσεων», σημείωσε.
«Αυτή η μελέτη υποδηλώνει ότι οι περισσότερες από τις μεγάλες πλατφόρμες αποτυγχάνουν να συμμορφωθούν με τις δεσμεύσεις τους για τον Κώδικα Πρακτικής και ενδέχεται να παραβιάσουν τις επερχόμενες υποχρεώσεις του νόμου DSA», ανέφερε η ΜΚΟ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr