Πιο συγκεκριμένα, 14 από τους 30 κορυφαίους διαφημιστές στην Twitter έχουν σταματήσει ολοκληρωτικά όλες τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα από τις 27 Οκτωβρίου.
Τέσσερις διαφημιστές μείωσαν τις δαπάνες μεταξύ 92% και 98,7% μέχρι το τέλος του έτους, ενώ συνολικά οι διαφημιστικές δαπάνες από τις 30 κορυφαίες εταιρείες μειώθηκαν κατά 42% σε περίπου 53,8 εκατομμύρια δολάρια τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο μαζί, σύμφωνα με την Pathmatics.
Ο Μασκ, αναφερόμενος στο ζήτημα των εταιρειών που παύουν τις διαφημίσεις, ανέφερε ότι κατανοεί εάν οι διαφημιστές «θέλουν να απέχουν για λίγο». Πρόσθεσε ότι «ο καλύτερος τρόπος για να δείτε πώς εξελίσσονται τα πράγματα είναι απλώς να χρησιμοποιήσετε το Twitter».
Οι εκτιμήσεις της Pathmatics δείχνουν συνεχιζόμενη αναταραχή στην κύρια ροή εσόδων του Twitter με κατεύθυνση προς το 2023, την ώρα που η δημοφιλής πλατφόρμα προσπαθεί να αντιστρέψει την έξοδο των διαφημιστών.
Ο εκπρόσωπος του HBO, Κρις Γουίλαρντ επεσήμανε πως «θα αξιολογήσουμε την πλατφόρμα υπό τη νέα της ηγεσία και θα καθορίσουμε τα κατάλληλα επόμενα βήματα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr