Πιο συγκεκριμένα, στην προσπάθεια της να αυξήσει τα έσοδά της, η Twitter γνωστοποίησε την Τρίτη ότι θα χαλαρώσει τη διαφημιστική της πολιτική για «διαφημίσεις που βασίζονται σε συγκεκριμένες αιτίες» στις Ηνωμένες Πολιτείες.
«Πιστεύουμε ότι η διαφήμιση με βάση τον σκοπό μπορεί να διευκολύνει τη δημόσια συζήτηση γύρω από σημαντικά θέματα», έγραψε στο Twitter η εταιρεία.
Οι διαφημίσεις που θα επιτρέπονται στο Twitter περιλαμβάνουν διαφημίσεις που εκπαιδεύουν ή ευαισθητοποιούν για θέματα όπως η εγγραφή ψηφοφόρων, η κλιματική αλλαγή ή κυβερνητικά προγράμματα όπως η απογραφή.
Το Twitter απαγόρευσε τις πολιτικές διαφημίσεις το 2019, αφού το ίδιο και άλλες εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης αντιμετώπισαν εκτεταμένες επικρίσεις επειδή επέτρεψαν την εξάπλωση της παραπληροφόρησης των εκλογών. Περιόρισε επίσης τις διαφημίσεις που σχετίζονται με κοινωνικούς σκοπούς.
«Πιστεύουμε ότι η εμβέλεια των πολιτικών μηνυμάτων πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται», έγραψε στο Twitter ο Τζακ Ντόρσεϊ, ο τότε διευθύνων σύμβουλος του Twitter, ανακοινώνοντας την κίνηση αυτή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr