Συγκεκριμένα, η εταιρεία είναι ο τεχνολογικός πάροχος στο Cashless Point of Sale των εισιτηρίων, η αγορά των οποίων γίνεται αποκλειστικά με κάρτες πληρωμών, γρήγορα και με ασφάλεια, στα POS της Cardlink.
Οι λάτρεις του κινηματογράφου έχουν την ευκαιρία, πραγματοποιώντας την αγορά του εισιτηρίου τους με τη Mastercard® κάρτα τους να συμμετέχουν σε κλήρωση για να κερδίσουν μια από τις 200 διπλές προσκλήσεις για επόμενες προβολές ταινιών.
Η προωθητική ενέργεια της Mastercard θα διαρκέσει μέχρι τις 12 Νοεμβρίου, με τους συμμετέχοντες να μαθαίνουν αν κέρδισαν αυτόματα, στο απόκομμα της συναλλαγής τους κατά την έκδοση του εισιτηρίου.
Η Cardlink, με στόχο να προσφέρει πάντα ουσιαστικές λύσεις στις ανάγκες των συνεργατών της, διαθέτει τη δυνατότητα custom-made δημιουργίας προωθητικών ενεργειών μέσω των αξιόπιστων τερματικών της. Περισσότερες πληροφορίες για τις λύσεις πληρωμών της Cardlink είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της εταιρείας cardlink.gr.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr