Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Οι κορυφαίοι opinion leaders στοχεύουν περισσότερο στην αναβάθμιση της απόδοσης του υπολογιστή τους, με περισσότερους από τους μισούς (53%) να συμφωνούν πως οι επιδόσεις τους στα παιχνίδια εξαρτώνται από αυτήν, και για αυτό επενδύουν συχνά σε εξαρτήματα υπολογιστή (76%) ή αξεσουάρ όπως ποντίκι ή πληκτρολόγιο (61%).
Σύμφωνα με την έρευνα του Fortune Business Insights, η παγκόσμια αγορά gaming hardware εκτιμάται ότι για το 2022 θα κυμαίνεται στα 3,46 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ και αναμένεται να φτάσει τα 5,23 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027. Η Allied Market Research εκτιμά ότι η παγκόσμια αγορά gaming accessories αποτιμήθηκε στα 6,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 και προβλέπεται να φτάσει τα 14,4 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2030.
Η έρευνα της Kaspersky επιβεβαιώνει ότι οι κορυφαίοι influencers θεωρούν την απόδοση ως το κλειδί για τη νίκη, με το 53% να συμφωνεί ότι αξίζει να επενδύσουν σε εξοπλισμό που τους βοηθά να καταγράψουν επιτυχίες στο παιχνίδι.
Για βελτιωμένη απόδοση, οι influencers είναι πιο πιθανό να επενδύσουν σε μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ (47%), ακουστικά με μικρόφωνο (44%) ή πληκτρολόγιο (44%).
Η συγκεκριμένη προσέγγιση διαφέρει από εκείνη της ευρύτερης gaming κοινότητας, όπου οι πιο σημαντικοί τρόποι βελτίωσης της απόδοσης είναι η ενίσχυση της ισχύος του υπολογιστή (49%), η εξάσκηση (41%) και το bandwidth, καθώς και οι ταχύτητες download και upload ή το ping (40%).
«Με βάση τα δεδομένα της έρευνάς μας, το 91% του συνόλου των gamers συμφώνησαν ότι η απόδοση αποτελεί σημαντική παράμετρο για αυτούς. Εξάλλου, η έρευνά μας υποδεικνύει ότι το τελικό αποτέλεσμα στα παιχνίδια εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, εκτός από την επεξεργαστική ισχύ του υπολογιστή. Έτσι, οι παίκτες θα χρησιμοποιήσουν κάθε δυνατότητα και ευκαιρία για να είναι οι καλύτεροι σε αυτό που κάνουν», αναφέρει η Marina Titova, Vice-President, Consumer Product Marketing της Kaspersky.
Η πλήρης έκθεση είναι διαθέσιμη μέσω αυτού του συνδέσμου.
Προκειμένου να διατηρηθεί το υψηλό επίπεδο απόδοσης και ασφάλειας του συστήματος, η Kaspersky συνιστά τα εξής:
Στην έκθεση της η Kaspersky όρισε τις ακόλουθες κατηγορίες παικτών:
Βλέπουν την απόδοση στο παιχνίδι ως εξαιρετικά ή πολύ σημαντική. Έχουν λάβει μέρος σε τουρνουά τουλάχιστον μία φορά τα τελευταία δύο χρόνια και το gaming είναι πηγή εσόδων για αυτούς.
Έχουν λάβει μέρος σε τουρνουά τουλάχιστον μία φορά τα τελευταία δύο χρόνια και τους αρέσει να συμμετέχουν σε τουρνουά και διαγωνισμούς. Ωστόσο, ΔΕΝ αναζητούν ευκαιρίες για να κερδίσουν χρήματα από το gaming.
Παίζουν τουλάχιστον 20 ώρες την εβδομάδα.
Επενδύουν ένα υψηλό ή πολύ υψηλό χρηματικό ποσό για να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στο παιχνίδι (hardware / training/ διατροφή κ.λπ.).
Κάνουν stream τουλάχιστον μία φορά τον μήνα και διαθέτουν τουλάχιστον 1.000 ακόλουθους.
Κάνουν streaming τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και έχουν τουλάχιστον 10.000 ακόλουθους.