Μία από τις εναλλακτικές που εγγυώνται την προστασία των ψηφιακών συναλλαγών είναι τα tokens, τα θεωρούμενα ως «αφανείς ήρωες του ηλεκτρονικού εμπορίου από τους οποίους μπορεί να επωφεληθεί ολόκληρο το οικοσύστημα πληρωμών: από τους εκδότες καρτών, τους παρόχους αποδοχής πληρωμών με κάρτα, τους εμπόρους και τους καταναλωτές να αποκομίζουν μια σειρά από οφέλη, όπως μείωση της απάτης, ευκολία χρήσης σε όλες τις συσκευές και πολλά άλλα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Visa, που επικαλείται το sepe.gr, πλέον τα tokens ξεπερνούν τις φυσικές κάρτες που είναι σε κυκλοφορία. Για την ακρίβεια, η Visa έχει εκδώσει, παγκοσμίως, περισσότερα από 4 δισεκατομμύρια tokens, μέσω του Visa Token Service (VTS).
Το γεγονός αυτό, -όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία- αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την ασφάλεια των ψηφιακών πληρωμών και την περαιτέρω επιτάχυνση της καινοτομίας και της αποδοχής του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Αυτό το ιστορικό ορόσημο, σηματοδοτεί τον διπλασιασμό σχεδόν του αριθμού των token που έχει εκδώσει η Visa μέσα σε έναν χρόνο, ξεπερνώντας έτσι τον αριθμό των φυσικών καρτών Visa που κυκλοφορούν παγκοσμίως.
Τι είναι το tokenization
«Το tokenization είναι μια απλή, αλλά δυναμική ιδέα στην οποία πρωτοστάτησε η Visa: αποκρύπτει και υποκαθιστά ευαίσθητα δεδομένα πληρωμών για να προλαμβάνει την απάτη και να κάνει τις ψηφιακές πληρωμές ασφαλέστερες», δήλωσε ο Jack Forestell, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και chief product officer της Visa.
«Η αύξηση των εκδοτών καρτών, των παρόχων αποδοχής πληρωμών με κάρτα, των εμπόρων και των καταναλωτών που συναλλάσσονται με Visa tokens, υπογραμμίζει το γεγονός ότι το μέλλον του χρήματος είναι πραγματικά ψηφιακό, και το ψηφιακό χρήμα πρέπει να βασίζεται στην εμπιστοσύνη».
Η ανάλυση της Visa δείχνει ότι μεταξύ πάνω από 8.600 εκδοτών καρτών και 800.000 εμπόρων, τα Visa tokens συνέβαλαν στη μείωση στα ποσοστά απάτης κατά 28% και σε αύξηση των εγκρίσεων κατά 3%, αυξάνοντας έτσι τις πωλήσεις για τους εμπόρους, εξοικονομώντας τους παράλληλα χρήματα για έξοδα που σχετίζονται με την απάτη.
«Σε μια εποχή που το μεγαλύτερο μέρος της οικονομικής μας ζωής βρίσκεται στο cloud, η προηγμένη τεχνολογία διασφαλίζει ότι προστατεύονται τα δεδομένα των πελατών κατά τη διάρκεια των συναλλαγών. Το Authentication 2.0 – το μέλλον της προστασίας των καταναλωτών – βασίζεται σε tokens και εργαλεία όπως το Cloud Token Framework (CTF) της Visa, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ενισχύει την ασφάλεια και να αυξάνει τα ποσοστά έγκρισης για συναλλαγές χωρίς τη φυσική παρουσία κάρτας, σε ποικίλες περιπτώσεις και συσκευές πληρωμών» αναφέρει η εταιρεία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr