Η έκθεση άντλησε δεδομένα από δύο έρευνες, συμπεριλαμβανομένων 3.104 καταναλωτών σε 11 χώρες και 448 εταιρειών σε 15 κλάδους.
Σύμφωνα με την έκθεση, καθώς το metaverse συνεχίζει να διεισδύει στην καθημερινή ζωή, το 50% των ζωντανών εκδηλώσεων θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί σε έναν εικονικό χώρο και το 80% του εμπορίου θα «επηρεαστεί από κάτι που κάνουν οι καταναλωτές εκεί» μέχρι το 2030. Μέχρι τότε, υπολογίζεται ότι ο χρήστης του Διαδικτύου θα περνά περίπου 6 ώρες την ημέρα στον χώρο του metaverse.
Ιδιαίτερα ο τομέας των τυχερών παιχνιδιών θα είναι ο κύριος μοχλός πίσω από το metaverse, επισκιάζοντας τις βιομηχανίες ψυχαγωγίας όπως η μουσική και οι ταινίες. Μέχρι στιγμής, ο τομέας μετρά περίπου 3 δισεκατομμύρια παίκτες παγκοσμίως και η αξία του είναι 200 δισεκατομμύρια δολάρια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα πάντα με την έρευνα, εκτός από το gaming, το ηλεκτρονικό εμπόριο και η εικονική διαφήμιση είναι δύο σημαντικοί τομείς που θα μπορούσαν να επωφεληθούν από το metaverse έως το 2030, με περίπου 2 τρισ. έως 2,6 τρισ. δολάρια ο πρώτος και 144 δισ. έως 206 δισ. δολάρια ο δεύτερος.
Μέλλον πιο υποσχόμενο και από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο κύριος συγγραφέας της έκθεσης, Έρικ Χάζαν, συνέκρινε, μάλιστα, το metaverse με την επανάσταση και τον ενθουσιασμό που είχε φέρει η τεχνητή νοημοσύνη πριν πέντε χρόνια, προσθέτοντας ότι προβλέπει ότι τώρα θα υπάρχουν ακόμα περισσότερα κεφάλαια για την απαραίτητη υποδομή, κάνοντας λόγο για δισεκατομμύρια δολάρια.
Η έκθεση ανέφερε ότι το 95% των στελεχών πιστεύει ότι το metaverse θα μπορούσε να επηρεάσει θετικά τον κλάδο τους. Παράλληλα, περίπου τα δύο τρίτα των καταναλωτών δηλώνουν ενθουσιασμένοι με τις πιθανές αλλαγές που επιφέρει ο τεχνολογικός συνδυασμός μεταξύ του εικονικού και του φυσικού κόσμου.
Εκτός από την επανάσταση στις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και τις επιχειρήσεις, ο Χάζαν είπε ότι το ολοκληρωμένο δίκτυο εικονικών κόσμων θα μπορούσε «να ανοίξει νέους δρόμους για την παροχή δημόσιων υπηρεσιών όπως η εκπαίδευση και η υγειονομική περίθαλψη, η δημιουργία θέσεων εργασίας και ο σχεδιασμός κοινωνικών χώρων».
Ωστόσο, το 31% των στελεχών ανησυχεί κάπως για τις επενδύσεις στην ανερχόμενη τεχνολογία, καθώς θεωρείται ένας νέος και ταχέως εξελισσόμενος χώρος, κάτι που συνεπάγεται αστάθεια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr