Η μελέτη, η οποία εκπονήθηκε με δείγμα 11.000+ καταναλωτών από 16 χώρες, διαπιστώνει ότι ενώ το 64% των καταναλωτών είχε ήδη αγοράσει ένα εικονικό αγαθό ή είχε λάβει μέρος σε μια εικονική εμπειρία ή υπηρεσία το περασμένο έτος, το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί, καθώς το 83% δείχνει ενδιαφέρον να κάνει αγορές μέσω του metaverse.
Επιπλέον, το 42% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι στη διαδικασία αγοράς ενός φυσικού προϊόντος επισκέφθηκε εταιρείες λιανικής πώλησης στον εικονικό κόσμο για να λάβει συμβουλές, να πραγματοποιήσει μια πληρωμή ή να περιηγηθεί σε μια σειρά προϊόντων, ενώ το 56% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να το κάνει μέσα στον επόμενο χρόνο. Στους millennials, αυτά τα ποσοστά αυξάνονται σε 51% και 61% αντίστοιχα.
Σύμφωνα με το Accenture Technology Vision 2022, Meet Me in the Metaverse: The Continuum of Technology and Experience Reshaping Business, το 55% των καταναλωτών δηλώνει ότι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους μετακινείται σταδιακά σε ψηφιακούς χώρους. Σε απάντηση, η συντριπτική πλειοψηφία (90%) των στελεχών λιανικής αναμένει ότι οι κορυφαίοι οργανισμοί θα ωθήσουν τα όρια του εικονικού κόσμου για να τον κάνουν πιο πραγματικό, αυξάνοντας την ανάγκη για ομαλή και απρόσκοπτη πλοήγηση μεταξύ του ψηφιακού και του φυσικού κόσμου. Επιπλέον, το 72% των στελεχών δηλώνει ότι το metaverse θα έχει θετικό αντίκτυπο στους οργανισμούς τους, με το 45% να πιστεύει ότι θα προκαλέσει μεγάλες αλλαγές.
«Η εποχή του metaverse έχει ήδη ξεκινήσει. Επομένως, για τις εταιρείες που έρχονται σε άμεση επαφή με τους καταναλωτές, η συζήτηση δεν αφορά πλέον την απόφασή τους για το αν θα πάνε στο metaverse, αλλά για το πώς», δήλωσε η Jill Standish, Senior Managing Director και Global Head of Accenture’s Retail industry group. «Εκτός από νέες ευκαιρίες για έσοδα, το metaverse μπορεί επίσης να βοηθήσει στην οικοδόμηση αφοσίωσης μέσω εμπειριών που υπερβαίνουν την απλή αγορά ενός προϊόντος. Για παράδειγμα, στο χώρο της μόδας, μια επιχείρηση θα μπορούσε να δημιουργήσει μια εξατομικευμένη εμπειρία μέσω ενός live-stream shopping event, όπου οι πελάτες μπορούν να καθίσουν δίπλα σε έναν brand ambassador και στη συνέχεια να εισέλθουν σε μια εικονική γκαρνταρόμπα όπου θα μπορούν να δοκιμάσουν κάποιο προϊόν, να το προσθέσουν στο καλάθι τους και τελικά να το αγοράσουν.»
Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι το 50% των καταναλωτών αγοράζει ή θα ενδιαφερόταν να αγοράσει μια ταξιδιωτική εμπειρία, όπως περιήγηση σε αξιοθέατα ή διαμονή σε ξενοδοχείο. Αυτό το ποσοστό αυξάνεται στο 55% για τους millennials, σε σύγκριση με το 29% για τους baby boomers. Όσον αφορά τον τομέα διασκέδασης, το 54% των καταναλωτών δήλωσε ότι αγοράζει ή ενδιαφέρεται να αγοράσει εισιτήρια για μια συναυλία, μια παράσταση ή αθλητική εκδήλωση που πραγματοποιείται σε ψηφιακό περιβάλλον.
Εκτός από τη δημιουργία νέων τρόπων για αγορές, ταξίδια και κοινωνικές συναναστροφές, τα εικονικά προϊόντα και τοποθεσίες υπογραμμίζουν μια πιθανή ευκαιρία για αύξηση εσόδων σε όλους τους κλάδους.
Η Accenture ανακοίνωσε πρόσφατα το Accenture Metaverse Continuum, ενός οργανισμού που διαθέτει στελέχη με εξειδίκευση στο metaverse και κορυφαίες δυνατότητες στην εμπειρία πελατών, το ηλεκτρονικό εμπόριο, την εκτεταμένη πραγματικότητα, το blockchain, τα ψηφιακά δίδυμα, την τεχνητή νοημοσύνη και το computer vision για να βοηθήσει τους πελάτες της να σχεδιάσουν, να υλοποιήσουν και να επιταχύνουν τις πρωτοβουλίες τους στο metaverse.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr