Σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης παγκόσμιας μελέτης της Accenture, ήδη τα 2/3 των καταναλωτών (το 64%) έχουν αγοράσει ένα εικονικό αγαθό ή έχουν λάβει μέρος σε μια εικονική εμπειρία ή υπηρεσία το περασμένο έτος. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί, καθώς το 83% δείχνει ενδιαφέρον να κάνει αγορές μέσω του metaverse.
Και μπορεί οι εμπορικές εφαρμογές του metaverse να βρίσκονται ακόμη σε αρχικό στάδιο, αλλά θα αναπτυχθούν πολύ γρήγορα, επειδή οι καταναλωτές το περιμένουν.
Δεν είναι τυχαίο ότι το 42% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι, κατά την αγορά ενός φυσικού προϊόντος, επισκέφθηκε εταιρείες λιανικής πώλησης στον εικονικό κόσμο για να λάβει συμβουλές, να πραγματοποιήσει μια πληρωμή ή να περιηγηθεί σε μια σειρά προϊόντων. Μάλιστα, το 56% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να το κάνει μέσα στον επόμενο χρόνο. Στους millennials, αυτά τα ποσοστά αυξάνονται σε 51% και 61% αντίστοιχα.
Έχει ρεύμα το metaverse
Σύμφωνα με το Accenture Technology Vision 2022, “Meet Me in the Metaverse: The Continuum of Technology and Experience Reshaping Business”, το 55% των καταναλωτών δηλώνει ότι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του μετακινείται σταδιακά σε ψηφιακούς χώρους.
Ως απάντηση, το 90% των στελεχών λιανικής αναμένει ότι οι εταιρείες θα ωθήσουν τα όρια του εικονικού κόσμου για να τον κάνουν πιο πραγματικό. Επιπλέον, το 72% των στελεχών δηλώνει ότι το metaverse θα έχει θετικό αντίκτυπο στους οργανισμούς τους, με το 45% να πιστεύει ότι θα προκαλέσει μεγάλες αλλαγές.
Η μελέτη διαπίστωσε, επίσης, ότι το 50% των καταναλωτών αγοράζει ή θα ενδιαφερόταν να αγοράσει μια ταξιδιωτική εμπειρία, όπως περιήγηση σε αξιοθέατα ή διαμονή σε ξενοδοχείο. Αυτό το ποσοστό αυξάνεται στο 55% για τους millennials, σε σύγκριση με το 29% για τους baby boomers.
Όσον αφορά τον τομέα διασκέδασης, το 54% των καταναλωτών δήλωσε ότι αγοράζει ή ενδιαφέρεται να αγοράσει εισιτήρια για μια συναυλία, μια παράσταση ή αθλητική εκδήλωση, που πραγματοποιείται σε ψηφιακό περιβάλλον.
“Tο metaverse δεν πρόκειται να αντικαταστήσει το φυσικό ταξίδι, αλλά να λειτουργήσει συμπληρωματικά σε μια συνολική εμπειρία που, με την πάροδο του χρόνου, μπορεί να γίνει ουσιαστικό μέρος του ταξιδιωτικού οικοσυστήματος”, αναφέρει η μελέτη.
Μάλιστα, όπως διαπιστώνουν οι συντάκτες της, εκτός από τη δημιουργία νέων τρόπων για αγορές, ταξίδια και κοινωνικές συναναστροφές, τα εικονικά προϊόντα και τοποθεσίες υπογραμμίζουν μια πιθανή ευκαιρία για αύξηση εσόδων σε όλους τους κλάδους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr