Ο Schmidt, ο οποίος υπηρέτησε ως ανώτατο στέλεχος της Google από το 2001 έως το 2011 και ως εκτελεστικός πρόεδρος μέχρι την αποχώρησή του τον Μάιο του 2020, είπε στους New York Times ότι, ενώ πιστεύει ότι η τεχνολογία σύντομα θα "βρίσκεται παντού", προειδοποιεί ότι αυτό “δεν είναι απαραίτητα το καλύτερο πράγμα για την ανθρώπινη κοινωνία».
"Όλοι οι άνθρωποι που μιλούν για το Metaverse μιλούν για κόσμους που είναι πιο ικανοποιητικοί από τον σημερινό κόσμο - είσαι πιο πλούσιος, πιο όμορφος, πιο ισχυρός, πιο γρήγορος", είπε ο Schmidt στους Times. “Έτσι σε μερικά χρόνια, οι άνθρωποι θα επιλέγουν να περνούν περισσότερο χρόνο με τα γυαλιά τους στο Metaverse. Και ποιος θα ορίσει τους κανόνες; Ο κόσμος θα γίνει περισσότερο ψηφιακός παρά φυσικός. Και αυτό δεν είναι απαραίτητα το καλύτερο για την ανθρώπινη κοινωνία. "
Ο Schmidt είπε ότι βλέπει την τεχνολογία AI, την οποία η Meta χρησιμοποιεί για να τρέξει την πλειονότητα των αλγορίθμων των πλατφορμών της, ως έναν «γίγαντα, έναν ψεύτικο θεό» που μπορεί να δημιουργήσει ανθυγιεινές και παρακοινωνικές σχέσεις.
«Θα είναι παντού», είπε στην δημοσιογράφο των New York Times, Maureen Dowd. "Πώς μοιάζει ένας AI καλύτερος φίλος, ειδικά σε ένα παιδί; Πώς μοιάζει ο πόλεμος με τη δυνατότητα τεχνητής νοημοσύνης; Αντιλαμβάνεται η τεχνητή νοημοσύνη πτυχές της πραγματικότητας που εμείς δεν αντιλαμβανόμαστε; Είναι δυνατόν η τεχνητή νοημοσύνη να δει πράγματα που οι άνθρωποι δεν μπορούν να κατανοήσουν ;"
Το πρώην στέλεχος της Google δεν είναι ο μόνος με ανησυχίες για την τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνολογία έχει επικριθεί όλο και περισσότερο από επιχειρηματίες τους τελευταίους μήνες, συμπεριλαμβανομένου του Διευθύνοντος Συμβούλου της Tesla, Elon Musk, ο οποίος είπε ότι η εμπιστοσύνη του "δεν είναι υψηλή" όσον αφορά τη διαφάνεια και την ασφάλεια της τεχνητής νοημοσύνης εντός της εταιρείας του. Εν τω μεταξύ, ορισμένοι αναλυτές λένε ότι η επαυξημένη πραγματικότητα ενέχει ακόμη περισσότερους κινδύνους κατάχρησης από ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τα σχόλια του Schmidt έρχονται αφού το Facebook ανακοίνωσε ότι αλλάζει την εταιρική του επωνυμία σε Meta και δημιουργεί το metaverse ως έναν εικονικό χώρο όπου οι άνθρωποι θα μπορούν να αλληλεπιδρούν ψηφιακά χρησιμοποιώντας avatar.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr