Οι δοκιμές έχουν δείξει ότι μόνο ένας στους πέντε επιλέγει δημόσιο λογαριασμό όταν η ιδιωτική ρύθμιση είναι η προεπιλογή.
Και στους υπάρχοντες κατόχους λογαριασμών θα σταλεί μια ειδοποίηση "επισημαίνοντας τα οφέλη" της μετάβασης σε ιδιωτικό.
Ωστόσο, το Instagram είπε επίσης ότι προχωρά σε νέες εφαρμογές για άτομα κάτω των 13 ετών, παρά την αντίδραση ορισμένων ομάδων.
"Η αλήθεια είναι ότι τα παιδιά είναι ήδη στο διαδίκτυο και, χωρίς αλάνθαστο τρόπο για να εμποδίσουμε τους ανθρώπους να διαστρεβλώνουν την ηλικία τους, θέλουμε να χτίσουμε εμπειρίες που να έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αυτά, που να τα διαχειρίζονται οι γονείς και οι κηδεμόνες", δήλωσε η μητρική εταιρεία, Facebook.
Πάντως, αναπτύσσει επίσης και συστήματα τεχνητής νοημοσύνης για την εύρεση και την κατάργηση λογαριασμών των παιδιών κάτω από το επιτρεπόμενο ηλικιακό όριο.
Εν τω μεταξύ, μια "πιο προληπτική προσέγγιση" θα επιτρέπει στους διαφημιστές να μπορούν να στοχεύουν παιδιά με βάση μόνο την ηλικία, το φύλο και την τοποθεσία, αντί για τα ενδιαφέροντα και τις συνήθειες περιήγησης τους στο διαδίκτυο.
Και ενώ υπερασπίζεται τις στοχευμένες διαφημίσεις γενικά και τις δυνατότητες εξαίρεσης που έχει για ορισμένους τύπους, το Instagram είπε: "Έχουμε ακούσει από ομάδες υποστήριξης των νέων ότι οι νέοι μπορεί να μην είναι καλά εξοπλισμένοι για να πάρουν αυτές τις αποφάσεις."
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr