Το πρόγραμμα χωρίζεται σε τρεις κατηγορίες: τα καθιερωμένα πια πρωινά Academy (11.00-15.00), τα απογευματινά Workshops (17.30-21.00) και –φυσικά- τα αγαπημένα Free Workshops (δωρεάν). Ακόμη, αυτό το μήνα, το INNOVATHENS εγκαινιάζει μια νέα συνεργασία με τον Δημοσθένη Μπρούσαλη (DASC Branding), ο οποίος μας συστήνει –όπως μόνο αυτός ξέρει- το branding και τα μυστικά του μέσα από μια συναρπαστική σειρά εργαστηρίων.
Όλα τα εργαστήρια πραγματοποιούνται διαδικτυακά, μέσω ΖΟΟΜ (για περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων) ή live streaming. Πιο αναλυτικά:
#INNOVATHENSAcademy
Για τα ανοιξιάτικα early birds, ο Απρίλιος αρχίζει με το εργαστήριο WordPress Website & SEO (5.04) μέσα από το οποίο οι συμμετέχοντες θα μάθουν τα πάντα για το πώς μπορούν να φτιάξουν ένα website από το μηδέν! Ακολουθεί το κλασικό πλέον 3ήμερο Digital Marketing Workshop (12-14.04) που θα διδάξει πώς χτίζεται μια ενοποιημένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας μέσα από τις ιστοσελίδες, τα social media, τις τεχνικές SEO κ.ά. Την εισήγηση των εργαστηρίων κάνει ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος.
#INNOVATHENSworkshops
Τα INNOVATHENS Workshops αυτού του μήνα ξεκινούν με το πρόγραμμα Branding4U! Branding για όλους. Παρέα με τον guru του είδους Δημοσθένη Μπρούσαλη, οι συμμετέχοντες κατανοούν την έννοια του branding ως βασικό στοιχείο του σύγχρονου μάρκετινγκ (Branding 101 - 1.04) και, στη συνέχεια ειδικεύονται ανά κλάδο: Exports branding (8.04), Tourism branding (15.04), Destination branding (22.04), μαθαίνοντας στην πράξη και με άμεση εφαρμογή τα μυστικά και τις διαδικασίες που αφορούν στην ανάπτυξη ενός brand.
Τα απογεύματα του Απριλίου το INNOVATHENS παρουσιάζει ακόμη το ιδιαίτερα αγαπημένο 4ήμερο Digital Marketing Workshop –και μάλιστα 2 φορές!- (5-8.04 & 19-22.04), κατά τη διάρκεια του οποίου οι ενδιαφερόμενοι, μέσα από πρακτικά παραδείγματα και case studies, εντρυφούν στο ψηφιακό μάρκετινγκ και στα εργαλεία του, αναλύοντας έννοιες όπως στρατηγική, branding, e-mail/mobile advertising, e-commerce και web analytics. Την εισήγηση των εργαστηρίων κάνει ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος.
#INNOVATHENSFreeWorkshops
Από το πρόγραμμα του μήνα δεν μπορούν να λείπουν τα καθιερωμένα ραντεβού με τα INNOVATHENS Free Workshops! Για αρχή, ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος εξηγεί τα πάντα για το Google my Business & Local SEO (1.04) ώστε να μπορούμε να διαχειριζόμαστε τον τρόπο με τον οποίο μια επιχείρηση εμφανίζεται στην αναζήτηση και στους χάρτες της Google, ενώ την επόμενη εβδομάδα (9.04) δίνει την απάντηση στο αιώνιο ερώτημα «Πάμε οργανικά ή με διαφήμιση;». Έχεις ακούσει για το storytelling challenge; Έχεις ενημερωθεί για τα τελευταία trends στο Instagram; Όχι; Ε, τότε, στις 16.04 πρέπει οπωσδήποτε να συντονιστείς με το INNOVATHENS! Η προτελευταία Παρασκευή του μήνα όμως (23.04) είναι σίγουρα η πιο ενδιαφέρουσα! Θέλεις να μάθεις περισσότερα για το πώς λειτουργεί το website σου; Πώς θα πρέπει να χαράξεις την επικοινωνιακή δομή του ή το περιεχόμενό του; Έχεις απορίες για τα social media; Επιστρέφει, για δεύτερη φορά, η online διαδραστική ενότητα Ask INNOVATHENS anything about digital! Μην τη χάσεις! Last but not least, το επιτυχημένο Σεμινάριο φορολογίας για start-up, σε συνεργασία με τη λογιστική εταιρία Λογίστωρ, επιστρέφει στις 21 Απριλίου και ο Ιωάννης Γκούζος, φορολογικός σύμβουλος επιχειρήσεων και ιδρυτής της εταιρίας, δίνει όλες τις απαντήσεις σχετικά με το φορολογικό πλαίσιο και την εύρυθμη λειτουργία μας μιας επιχείρησης.
Αναλυτικές πληροφορίες για όλα τα εργαστήρια του Απριλίου θα βρεις στην επίσημη ιστοσελίδα του INNOVATHENS. Μη χάνεις χρόνο! Εξασφάλισε τώρα τη θέση σου και μάθε τα πάντα για τον τομέα που σε ενδιαφέρει!
Πληροφορίες:
Branding4U! Branding για όλους! (Κάθε Πέμπτη, 17.30 – 20.30)
1.04.2021: Branding 101 (70€)
08.04.2021: Exports Branding (70€)
15.04.2021: Tourism Branding (70€)
22.04.2021: Destination Branding (70€)
*Κόστος για την παρακολούθηση 3 ενοτήτων: 180€
Κόστος για την παρακολούθηση όλων των ενοτήτων (που συνεχίζονται και τον Μάιο): 350€
ΙNNOVATHENS Academy (11.00 - 15.00)
5.04.2021: WordPress Websites + SEO (30€)
12-14.04.2021: Digital Marketing 3 Day Workshop (75€)
INNOVATHENS Workshops (17:30 - 21:00)
5-8.04.2021: Digital Marketing 4 Day Workshop (100€)
19-22.04.2021: Digital Marketing 4 Day Workshop (100€)
INNOVATHENS Free Workshops
2.04.2021: Google my business - Local SEO
9.04.2021: Πάμε οργανικά ή με διαφήμιση;
16.04.2021: Storytelling + Instagram
21.04.2021: Σεμινάριο φορολογίας για start-up
23.04.2021:Ask INNOVATHENS anything about digital
Λίγα λόγια για τους εισηγητές:
Δημοσθένης Μπρούσαλης | Γενικός διευθυντής & ιδρυτικό μέλος DASC Branding
Ο Δημοσθένης Μπρούσαλης είναι σύμβουλος branding και επικοινωνίας, γενικός διευθυντής και ιδρυτικό μέλος της DASC Branding (1983). Η DASC εξειδικεύεται σε μελέτες branding (στρατηγικής και χτισίματος εικόνας και ταυτότητας) σε τομείς όπως το export branding, εταιρικό & προϊοντικό branding, retail branding και place branding κατέχοντας ηγετική θέση στην Ελλάδα. Οι μελέτες της διακρίνονται για την αποτελεσματικότητά τους και στο portfolio της περιλαμβάνονται μερικές από τις πιο επιτυχημένες μελέτες branding ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά. Ο Δημοσθένης Μπρούσαλης είναι, επίσης, βασικός εισηγητής σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια, ημερίδες και workshops.
Ιωάννης Γκούζος | Φορολογικός σύμβουλος επιχειρήσεων, founder Λογίστωρ
Ο Ιωάννης Γκούζος, πτυχιούχος οικονομίας και διοίκησης με κατεύθυνση τη λογιστική, εργάστηκε σε λογιστικό γραφείο από το 2009 έως το 2014. Το 2014, παρακολούθησε τον μεταπτυχιακό κύκλο σπουδών του Σώματος Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών. Από το 2014 έως το 2018, εργάστηκε σε γνωστή ελεγκτική εταιρία όπου ήταν μέλος ελέγχου που εξέδιδε φορολογικά πιστοποιητικά οικονομικών καταστάσεων μεσαίων και μεγάλων Ανώνυμων Εταιριών. Έχει ιδρύσει τη λογιστική εταιρία Λογίστωρ που ειδικεύεται στη σύσταση εταιριών, στο φορολογικό σχεδιασμό νέων και υφιστάμενων εταιριών, στον προληπτικό φορολογικό έλεγχο καθώς και στην καθολική υποστήριξη οργάνωσης και εποπτείας σύγχρονων λογιστηρίων.
Γεράσιμος Τζαμαρέλος | Υπεύθυνος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων INNOVATHENS powered by Samsung
O Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι πτυχιούχος στην επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή, κάτοχος διδακτορικού στο marketing management και τριών μετα-διδακτορικών τίτλων (συμπεριφορά καταναλωτή, digital branding, personalisation fields in digital campaigns) αλλά και έμπειρος εισηγητής, με χιλιάδες ώρες διαλέξεων σε Ελλάδα, Ευρώπη και Αμερική.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr