Όπως αναφέρει σχετική έκθεση της ελβετικής επενδυτικής τράπεζας, UBS, για το εν λόγω θέμα, η αυξανόμενη δημοτικότητα των ψηφιακών συνδρομών δεν αποτελεί έκπληξη. Οι επιχειρήσεις, που προσαρμόζουν τις ψηφιακές συνδρομές στην καθημερινότητά τους, έχουν μειώσει σημαντικά τη μεταβλητότητα στα έσοδά τους, έχουν βελτιώσεις τις ταμειακές τους ροές και έχουν προσαρμοστεί καλύτερα στις ανάγκες των πελατών τους.
Κοιτάζοντας μπροστά, η UBS έχει εντοπίσει πολλά υποσχόμενες ευκαιρίες στις ψηφιακές συνδρομές, τις οποίες χωρίζει σε τρεις διακριτές κατηγορίες:
Ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce)
Η πανδημία έχει επιταχύνει τη μαζική υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά το «κομμάτι» των συνδρομών παραμένει ακόμη σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης.
Οι ψηφιακές συνδρομές σύντομα θα φανούν χρήσιμες για επαναλαμβανόμενες αγορές σε κατηγορίες όπως τα παντοπωλεία, η υγεία και η ομορφιά, μαζί με τα φαρμακευτικά προϊόντα, έχοντας τη δυνατότητα να διευκολύνουν τους καταναλωτές στην προσέγγιση του μοντέλου συνδρομής.
Επιπλέον, το μοντέλο συνδρομής μπορεί να βελτιώσει τα περιθώριά του μέσω upselling και premium προσφορών. Λαμβάνοντας υπόψη το χαμηλό και μάλιστα μονοψήφιο προς το παρόν ποσοστό διείσδυσης, η UBS προβλέπει ετήσια αύξηση 25% κατά μέσο όρο έως το 2025.
Ψηφιακό νέφος (cloud)
Η παγκόσμια εξάπλωση του κορονοϊού έχει φέρει ραγδαίες αλλαγές στο περιβάλλον εργασίας -μετάβαση από τα γραφεία στο σπίτι- οδηγώντας, παράλληλα, σε σημαντικές αυξήσεις στο… κυκλοφοριακό του διαδικτύου (network traffic), στην επεξεργαστική ισχύ, την αποθήκευση δεδομένων, και τη χρήση των υποδομών.
Σύμφωνα με τη UBS, αυτές οι ανάγκες μπορεί επίσης να αλλάξουν, δημιουργώντας προκλήσεις στο παραδοσιακό μοντέλο πληροφορικής (ΙΤ) με ένα σύστημα παροχής διακομιστών (servers) υψηλής έντασης, αποθήκες και άλλο υλικό.
Αντίθετα, το cloud είναι εγγενώς ευέλικτο, με υποδομές και cloud-as-a-service ρυθμίσεις που μπορούν να συγκεντρώσουν και να διαθέσουν υπηρεσίες με ελαστικό τρόπο.
Καθώς όλο και περισσότερα εταιρικά συστήματα στρέφονται σε αυτό το μοντέλο, η UBS προβλέπει για αυτή την κατηγορία ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 13% κατά μέσο όρο έως το 2025.
Οτιδήποτε άλλο
Εδώ η UBS έχει συγκεντρώσει τις διαφορετικές συνδρομητικές υπηρεσίες, πολλές από τις οποίες μπορούν να εξυπηρετούν τόσο τους καταναλωτές όσο και τις επιχειρήσεις, όπως είναι τα βίντεο, η μουσική, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, η αυτόνομη οδήγηση, οι ειδήσεις και οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.
Η συνεχιζόμενη εξάπλωση των συσκευών 5G αποτελεί βασικό καταλύτη για αυτήν την κατηγορία, με μεγαλύτερες ταχύτητες για το «άνοιγμα» σε νέες υπηρεσίες.
Η τράπεζα αναμένει ότι το video streaming θα οδηγήσει αυτή την κατηγορία, που τη διαμορφώνει ένα υψηλό ποσοστό εφήβων και έχει έντονη ζήτηση στις αναδυόμενες αγορές, να γίνει «αντίβαρο» απέναντι σε μία ενδεχόμενη «μεταπανδημική κανονικοποίηση». Συνολικά, αυτή η κατηγορία θα μπορούσε να καταγράψει ρυθμό ανάπτυξης περίπου 16% κατά μέσο όρο έως το 2025, σύμφωνα με τη UBS.
Οι τρεις προαναφερθείσες κατηγορίες θα καθιστούσαν τις ψηφιακές συνδρομές μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες βιομηχανίες παγκοσμίως, η οποία είναι χτισμένη γύρω από μία ευρεία γκάμα καταναλωτών, αλλά και επιχειρηματικών πελατών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr