Κατασκευαστές, όπως η Samsung, είδαν τις πωλήσεις tablets σχεδόν να διπλασιάζονται έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου, ενώ η Apple πέτυχε το υψηλότερο επίπεδο πωλήσεων εδώ και 19 τρίμηνα. Συνολικά, η Samsung, η Lenovo και η Huawei είχαν τις υψηλότερες αποστολές κατά τη διάρκεια του τριμήνου, στις περισσότερες περιοχές του κόσμου.
“Η μακροχρόνια στρατηγική για τη μετατροπή των tablets σε συσκευές με αυξημένη παραγωγικότητα και χαμηλό κόστος, αποδίδει τελικά. Αυτή η προετοιμασία από τους μεγάλους κατασκευαστές εξυπηρέτησε κρίσιμες ανάγκες για το “back to school”, καθώς καταναλωτές και εκπαιδευτικά ιδρύματα προχώρησαν σε μαζικές αγορές, για να υποστηρίξουν τη μετάβαση στο περιβάλλον της ηλεκτρονικής μάθησης. Με το δεύτερο κύμα της πανδημίας να είναι σε πλήρη εξέλιξη και εν αναμονή ενός δύσκολου χειμώνα, τα tablets αναδεικνύονται σε μια αξιόπιστη και οικονομική εναλλακτική λύση”, σχολιάζει η Strategy Analytics.
Μακροχρόνια τάση
Μάλιστα, οι αναλυτές εκτιμούν ότι η ανοδική τάση της αγοράς των tablets δεν θα έχει βραχυπρόθεσμο ορίζοντα και δεν θα περιοριστεί μόνο στην περίοδο των lockdowns: “Το βλέπουμε ως μέρος μιας πιο μακροπρόθεσμης τάσης εργασίας και μάθησης από το σπίτι και όχι απλώς ως ένα σημείο των καιρών”.
“Εισερχόμαστε δυνητικά σε μια νέα εποχή, που υπάρχει μεγαλύτερη έμφαση στην παραγωγικότητα από το σπίτι. Τα tablets κερδίζουν έδαφος σε επίπεδο παραγωγικότητας, ενώ προσφέρουν χαμηλότερη τιμή από τα περισσότερα notebooks. Παράλληλα, εξελίσσονται σε αξιόπιστα εργαλεία για την κατ’ οίκον ψυχαγωγία σε μια εποχή που πολλοί άνθρωποι καταναλώνουν περιεχόμενο στο σπίτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας”, υπογραμμίζει η εταιρεία (Connected Computing Devices, Pritial Global Tablet Shipments and Market Share: Q3 2020).
Εκτόξευση της ζήτησης στην Ευρώπη
Στους ρυθμούς της παγκόσμιας αγοράς κινείται και η περιοχή της ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) στις πωλήσεις tablets. Η αγορά, σύμφωνα με ανάλυση της IDC, διευρύνθηκε κατά 22,9% το 3ο τρίμηνο του 2020 και έφτασε τα 13,5 εκατ. μονάδες, γνωρίζοντας ένα ακόμη ισχυρό τρίμηνο σε όλες τις επιμέρους περιοχές.
Οι πωλήσεις συσκευών για την κάλυψη των αναγκών της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης αυξήθηκαν σε πρωτοφανείς όγκους, φθάνοντας το 1,7 εκατ. μονάδες στην περιοχή. Ταυτόχρονα, η συνεχιζόμενη ζήτηση για οικιακή ψυχαγωγία ως απάντηση στη αποκαλούμενη “νέα κανονικότητα”, που επιβάλλει η πανδημία, επίσης ωφελεί την αγορά tablet.
Συνολικά, η καταναλωτική ζήτηση στην ΕΜΕΑ ενισχύθηκε κατά 14% το 3ο τρίμηνο, με τα tablets που πωλήθηκαν σε καταναλωτές να ανέρχονται σε 10,2 εκατ. μονάδες. Στη Δυτική Ευρώπη, η αγορά διευρύνθηκε κατά 15,6% το εξεταζόμενο διάστημα, ενώ η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη μαζί με τη Μέση Ανατολή και την Αφρική είδαν αυξήσεις 34,6% και αντίστοιχα.
Οι κατασκευαστές
Η Samsung κατάφερε να διατηρήσει την πρώτη θέση στην αγορά της EMEA, με την Apple διατηρεί τη δεύτερη θέση κατά το 3ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Η Lenovo κατάφερε να ανακτήσει την τρίτη θέση, ενώ η Huawei, παρά τις καλές επιδόσεις της, έπεσε στην τέταρτη θέση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr