Ο λόγος για το «Facebook Shops» που θα επιτρέπει στους πωλητές να δημιουργήσουν ψηφιακές βιτρίνες στο Facebook ή το Instagram, όπως ανακοίνωσε το Facebook την Tρίτη, προσθέτοντας ότι «θα συλλέγει πολύτιμα δεδομένα για το τι θέλουν οι καταναλωτές».
Ο CEO του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, τόνισε σε διαδικτυακή παρουσίαση ότι «ο στόχος της νέας πλατφόρμας είναι να δώσει ώθηση στις μικρές επιχειρήσεις, ειδικά σε αυτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα από την πανδημία».
Σε συνέντευξη του στους Financial Times ο Ζούκερμπεργκ δήλωσε ότι «επιτάχυνε τα σχέδια για το λανσάρισμα του «Facebook Shops» για να επωφεληθεί από την εκρηκτική άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τη διάρκεια της πανδημίας» και πρόσθεσε ότι «το κοινωνικό δίκτυο θα μπορεί να χρησιμοποιεί τα δεδομένα για να βελτιώσει τις διαφημιστικές του υπηρεσίες και να χρεώνει περισσότερα για αυτές».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr